Recensie Mira, Ronse 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fenix

Wandelaar
50
11/08/23
124
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-lieve-mira-nieuw-in-de-stad.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Hey,
Vorige vrijdag bij gina geweest omdat de nood hoog stond en men vaste dvp niet kon ontvangen.
Het is een knappe jonge dame met mooie grote (natuurlijke) borsten.
Binnen kreeg ik al de vraag waarom ik geen uur ipv 30min bleef. Na de financiële afhandeling was ze paar min weg om het geld "veilig te stellen".
Ik moest me op het bed leggen en ze blonk men beste vriend met 4 verschillende doekjes op🙄🙄. Ik kwam net uit de douche. Dan cd aan en begon ze te pijpen ik vroeg haar of ik haar dan mocht likken maar dat kon niet aangezien ik maar 30min bleef. Als ik haar wou vingeren kneep ze haar benen dicht.na 1min pijpen wou ze missio dat dan gedaan heb haar dan 3x moeten vragen voor doggy. Uiteindelijk kon het wel. Tijdens doggy zat ze wel op haar gsm te tokkelen (vond ik stiekem wel geil). Dan snel klaargekomen. Het was allemaal niet echt van harte. Dus voor mij geen herhalingsgevaar.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ebony-mira.html
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren Mira/Gina nog eens bezocht. Nog eens want zij herinnerde me er aan dat ik al een hele tijd geleden (ik denk de zomer van 2023 of zelfs 2022) haar al eens in gent had bezocht. Toen ze me dat vermelde wist ik meteen weer over welke date het toen ging. Toen was de date wat tegen gevallen omdat zij last had van een mug die haar belaagde (en die mij met rust liet).
Deze keer spraken we af in Zulte in een kamer gelegen boven een bar. Dit verraste me een beetje, maar eenmaal op de kamer was het snel vergeten. Na een douche mocht ik op bed gaan liggen en kwam ze boven op me zitten zodat ik haar kont goed kon bekijken en masseerde ze met haar grote borsten mijn pretstok. Toen ik het vroeg om haar te mogen beffen schoof ze meer naar achter en begon tegelijk aan een pijpbeurt (met cd). ze kreeg me snel op het juiste pad. We hebben dan vap positie gewisselt en heb haar knieen in mijn nek gelegd en ben beginnen stoten tot ik mijn lading loste.
We knuffelden even, maar ze bood al snel aan om me te masseren... alleen haar olie was op... Dus stelde ik voor bodylotion te gebruiken (wat minder vettig is en ook iets meestal ook minder geursporen achter laat). 't Is een goed gespierde dame, dus ik kreeg ook wat ik verwachtte: een stevige massage van rug armen, handen en benen.
toen vroeg ze me om me om te draaien en ipv me aan de voorkant ook te masseren naam ze een nieuwe cd en begon me opnieuw te pijpen. Maar ik was na de aangename en vooral onspannende massage niet meteen klaar voor een tweede ronde en ik ben ook geen 20 meer. ik heb haar dan ook gevraagd om het daarbij te laten en nog even van elkaars lichaamswarmte te genieten. We hebben dan nog even gepraat en heb haar uitgebreid gestreeld en na een 2e douche ben ik huiswaarts getrokken.
Haar grote borsten en haar lekker lijf zijn zeker pluspunten die ik naar de toekomst onthouden zal. Ik denk dat ik niet zo lang meer ga wachten om deze dame nog eens te bezoeken, ik heb er zeker van genoten.

Terug
Bovenaan Onderaan