Recensie Mira - Asse/Zellik 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

saskyto

Vaste klant
174
23/08/22
671
22
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/your-sexy-gfe-mira.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
De locatie is niet discreet; het is in een kleine woonwijk. Zowel bij het naar binnen als het naar buiten gaan ben ik gespot door twee verschillende buren. Ik denk dat ze echt wel doorhebben wat daar gebeurt, want ik heb al meerdere dames zien adverteren op dit adres. Op zich maakt het mij niet heel veel uit, want ik kom niet uit de buurt, maar het is zeker iets om in gedachten te houden.

Het meisje van de foto's deed open. Ik twijfelde in eerste instantie even of zij het was. Ze droeg geen make-up, had golvend haar en was een stuk magerder dan ik had verwacht. Maar eerlijk gezegd vond ik dat helemaal niet erg; ik hou juist van naturel en petite.

Toen de kleren uit waren, was ik meteen helemaal verliefd op haar lichaampje. Ik vroeg haar hoeveel ze woog, en ze zei 41 kilo. Echt een poppetje! Ik mocht haar overal aanraken en kussen, maar het voelde toch een beetje alsof ze dat met tegenzin toeliet.

Na zo'n vijf minuutjes pijpen, wat niet per se bijzonder was, stelde ik voor om over te gaan naar 69. Haar kutje was fris en schoon, en het leek erop dat ze het ineens ook leuker begon te vinden. Het pijpen werd toen opeens een stuk beter en enthousiaster.

Daarna gingen we naar missionaris, maar ook hier voelde ik weer dat het kussen een beetje met tegenzin ging. Daardoor begon ik mijn zin te verliezen. Om eerlijk te zijn kreeg ik het idee dat ik haar dingen liet doen die ze eigenlijk liever niet wilde, en dat is voor mij een grote afknapper. Misschien vinden sommige mannen dat opwindend, maar ik ben daar absoluut niet één van.

We schakelden toen over naar doggy, maar het was al te laat – de sfeer was weg, en mijn lichaam werkte niet meer mee. Ik heb haar gevraagd om dan maar af te maken met de hand, en dit was eigenlijk verrassend goed. Ze gaf me plots veel meer een GFE-gevoel. Ze lag op mijn borstkas, gaf zachte kusjes en trok me sensueel af met haar ene hand, terwijl ze met haar andere hand zachtjes over mijn ballen wreef. Dat was heerlijk! Binnen een paar minuten ben ik daardoor heel hard klaargekomen.

Ik was op dat moment nog maar zo'n kwartiertje binnen en vroeg of we de resterende tijd konden gebruiken om nog wat te knuffelen en eventueel te beffen. Dat was goed, maar na vijf minuten was het ineens "time is up." Dat vond ik jammer, want ik had nog een klein derde van mijn tijd over. Maar goed, voor 80 euro mag ik eigenlijk niet klagen. Al met al was het een geslaagde date, maar dat had ik vooral te danken aan haar uiterlijk en minder aan de kwaliteit van haar diensten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan