Mindy is 40 jaar en rekent €100/30 en €150 per 60 minuten. Dat is inclusief tongzoenen. Voor PZC moet €50 worden bijbetaald.
Slanke Nederlandse dame met halflang krullend haar. De beer waar ik mee gesproken had schatte haar 32. Ik 35, maar ze vertelde 40 te zijn. Ze is geen stunner en de huid in haar gezicht is niet helemaal gaaf, maar ze ziet er goed uit, zoals gezegd, jonger dan haar leeftijd met een mooi slank postuur. Toen haar sexy jurkje uit was, bleken haar borsten (natuurlijke B cup) wel wat te hangen, maar gelukkig geen theezakjes te zijn. En haar buik verraadde wel haar leeftijd. Mindy begon de kamer meteen met heerlijke TZ. Na 5 minuten vertelde ik haar al dat we de kamer een uur zouden maken, zodat we heerlijk rustig aan konden doen. Na wat met haar clit gespeeld te hebben haar gevraagd te beginnen met pijpen. Dat ging met condoom en dat werd een prima blowjob. Beter dan Samira. Na een tijd over gegaan naar 69 en op de vraag of ze een vinger naar binnen wilde kwam het antwoord "graag". Ze begon te kreunen en trillen en ook hier vloeiden de kutsappen na een tijdje. Na haar orgasme overgegaan tot neuken in lepeltje lepeltje. Ook hier weer het nodige gekreun. Nadat ik klaargekomen was laten we even uit te hijgen. Mijn jongeheer was slap geworden, maar werd snel weer stijf. Ik vroeg haar of ze wilde dat ik hem eruit haalde maar het antwoord was "hij voelt wel lekker". Dus ik begon haar weer langzaam te neuken en toen weer sneller. Mindy kreunde hevig en genoot zicht- en hoorbaar. Mijn jongeheer werkte goed mee. De dame bleek "naturgeil" te zijn zoals de Duitsers zo mooi zeggen. Na weer flink doorneuken wilde ze ook nog gebeft worden. Weer met vinger in haar grotje volgden meerdere orgasmes. En toen was het uur om. De douche boven is echt spekglad. Badslippers aanhouden is mijn advies. De douches werken perfect en geven een mooie straal warm water, waarbij je niet steeds hoeft te drukken. Mindy heeft nog lekker mijn rug ingesopt.
Kortom een aanrader voor een lekkere geile kamer!