Recensie Mina, Amsterdam (vh Rotterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BarbieLover

Wandelaar
Forumpionier
57
20/07/21
107
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7260247-mina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Algemeen:
Het contact via WhatsApp verliep soepel. Ik vroeg of ze tijd had en kreeg binnen een paar minuten een bevestigend antwoord, waarna ik het adres toegestuurd kreeg. Ze ontvangt in een degelijk hotel in het centrum van Rotterdam: schoon, rustig en veilig. Kortom: niets aan te merken op de 'randzaken' rondom de afspraak. Ze is overigens afkomstig uit Duitsland (ja, werkelijk Duitsland, dus niet Oost-Europa) en af en toe 'on tour' in Nederlandse steden (vooral Amsterdam en Rotterdam).

Uiterlijk:
De foto's stemmen zeker overeen met de werkelijkheid. Ze prijst zichzelf in haar advertenties aan als 'petite' en daaraan is helemaal niets gelogen. Haar lengte bedraagt niet meer dan 160 centimeter, terwijl haar postuur omschreven kan worden als slank en elegant -- een beetje het figuur van een Barbiepop of een ballerina. Haar borsten zijn (vanzelfsprekend) bewerkt en nemen een flink deel van haar borstkas in beslag, maar ze voelen niet onnatuurlijk aan (en bovendien mag je ze aanraken).

Ze heeft een 'leuk' gezichtje, maar naar mijn idee is haar gezicht zeker niet beeldschoon (hoewel dit natuurlijk een kwestie van smaak is). Ze heeft bovendien zichtbare pukkels en stoppels op haar gezicht (voor het overige was haar uiterlijke verzorging / hygiëne prima). In tegenstelling tot wat je misschien zou verwachten (vanwege haar borsten), had ze vrij weinig opsmuk: ze is eerder meer 'naturelle' (persoonlijk hou ik wel van wat meer 'glamour'). Ik schat verder in dat ze iets ouder is (zo rond de dertig) dan aangegeven staat in haar advertenties. Ze ontving mij gehuld in een mooi lingeriesetje en een paar naaldhakken aan. Al met al: een mooie dame om te zien, zeker als je van klein en slank met grote borsten houdt.

Inzet / sfeer:
Haar advertenties benadrukken dat ze een GFE aanbiedt en daaraan is (wederom) geen woord gelogen. Het voelt echt alsof je met je vriendinnetje in bed ligt, qua tederheid en warmte: knuffelen, kroelen, zoenen, ... -- zoiets heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt bij een DVP. Haar 'seksvaardigheden' zijn ook meer dan in orde. Ik wil wel opmerken dat ze volgens mij niet zo van ruigere seks houdt en een vrij beperkte 'menukaart' heeft.

De sfeer was prima: ze is beleefd en vriendelijk. Mijn ervaring was wel dat ze vrij zakelijk blijft en een meer 'terughoudend' c.q. introvert karakter heeft: ze geeft niet veel van zichzelf bloot en is geen 'grote prater' (hoewel haar Engels prima is). Ik kom uiteindelijk niet om een gesprek te voeren en ik zit zeker niet te wachten op (overdreven) geveinsde interesse, maar ik vind wel dat een goede DVP eigenlijk ook een goede 'gastvrouw' (hartelijk, spontaan, enthousiast, ...) hoort te zijn. Maar goed, dat zit volgens mij simpelweg niet zo in haar karakter en dat mag ik haar niet al te zwaar aanrekenen. Dit kan overigens ook aan mij (of het ontbreken van een 'klik') liggen, aangezien ik ook niet bepaald de beste gesprekspartner ben. Mijn ervaring hoeft dus niet jouw ervaring te zijn. In ieder geval: ik miste een beetje de passie.

Eindoordeel:
Ik ben het gewend om niet te veel (zeg maar gerust eigenlijk geen) waarde te hechten aan de tekst van een advertentie in deze 'branche', maar Mina doet precies wat haar advertentie belooft: een échte GFE (en dat is al vrij uniek) met een mooie, petite vrouw. Ik zou niet willen beweren dat ze perfectie benadert, maar het was écht een zeer goede ervaring: 8.5/10.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan