- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/6705460-mimi#photos&gid=1&pid=1
- Totale kosten (in euro)
- 150
Net bij Mini geweest, ze verblijft momenteel in een nette studio. Ze oogt in het echt ouder dan op haar fot0s.
Na transactie is ze gelijk aan de slag gegaan met een massage,. De viel iets tegen dus zijn wel snel overstapt naar beffen en 69 met rimmen. Ze kneunt hierbij heerlijk, maar de staat geen vingers toe. Hierna heeft ze mij heerlijk zonder condoom gepijpt en met een fantastische opbouw. UIteindelijk hebben we heerlijk seks gehad in drie verschillende posities. Waarna ze mij met de hand tot hoogtepunt heeft gebracht.
Douchen achteraf was mogelijk, maar een schone handdoek had ze niet.
Herhalingsgevaar is niet heel groot, maar haar bezoeken is zeker geen weggegooid geld.
Na transactie is ze gelijk aan de slag gegaan met een massage,. De viel iets tegen dus zijn wel snel overstapt naar beffen en 69 met rimmen. Ze kneunt hierbij heerlijk, maar de staat geen vingers toe. Hierna heeft ze mij heerlijk zonder condoom gepijpt en met een fantastische opbouw. UIteindelijk hebben we heerlijk seks gehad in drie verschillende posities. Waarna ze mij met de hand tot hoogtepunt heeft gebracht.
Douchen achteraf was mogelijk, maar een schone handdoek had ze niet.
Herhalingsgevaar is niet heel groot, maar haar bezoeken is zeker geen weggegooid geld.