Recensie Mimi (Roe) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
764
04/07/21
1.345
61
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mimi is voor mij de top in Sixsens als je de combinatie van uiterlijk en service neemt. Wil je nog betere service dan zal de dame minder mooi zijn, wil je mooier, dan zal de service beduidend minder zijn. Er zijn sowieso maar weinig dames mooier. En qua service is ze vorig jaar niet voor niets op de derde plaats van Miss Sixsens verkiezing geëindigd. Daarnaast heeft ze altijd goede zin en is ze zeer correct.

Ze pijpt mij het diepst van alle dames in Sixsens (waarbij ik wel eerlijk moet vertellen dat ik Nancy nog nooit een poging heb laten wagen). Met veel gevoel en variatie. Qua neuken is ze lekker strak. Ze staat niet voor niets aan de top, dus ik kan weinig negatiefs over haar melden. Wel wordt er voor het pijpen een nat doekje over mijn jongeheer gehaald, ook als ik net onder de douche vandaan kom.

Ze heeft lang sluik zwart haar en een mooie verfijnde tatoeage op haar rug. Ze is 1.64m zonder hielen en soms fitnesst ze fanatiek en wordt dan een beetje een fitness girl. Ze is slank, maar niet zeer slank en ze heeft mooie billen. In de bar zit ze meestal op de bank onder de TV. Ze werkte voorheen onder een andere naam, maar als je vraagt naar de dame met een beugel, dan zul je haar eenvoudig vinden. Er is nog 1 dame met beugel, maar die heeft grotere siliconen borsten en ook meer en grotere tattoos, dus je kunt ze eenvoudig uit elkaar houden.

Een aanbeveling en zeker herhalingsgevaar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan