Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaarom vind je haar toch een aanrader? Ik lees nergens of ze vriendelijk is of juist afstandelijk?Is toch een aanrader hoor. Ok iets voller, maar je krijgt toch waar voor je geld
Jammer om te horen Man! Ik heb nog maar 1 afspraak met haar gehad, en die kwam ze gewoon na.Gisteren een afspraak gemaakt met Jill. Welke tijd ik in Genk zou zijn en meerdere malen gevraagd naar haar adres. Toen ik in Genk aankwam en haar ging bellen hiervoor nam ze niet op en beantwoorde ook geen aapjes meer. Uiteindelijk maar weer terug gegaan. Kortom een onbetrouwbaar persoon die je meer dan 100km voor niets laat rijden. Als je achteraf om een verklaring vraagt hoor je ook niets meer.
Ik heb hetzelfde meegemaakt deze week, stond ik voor een gesloten deur en antwoordde niet meer... Een half uur later wel mijn berichten gelezen op Whatsapp.Gisteren een afspraak gemaakt met Jill. Welke tijd ik in Genk zou zijn en meerdere malen gevraagd naar haar adres. Toen ik in Genk aankwam en haar ging bellen hiervoor nam ze niet op en beantwoorde ook geen aapjes meer. Uiteindelijk maar weer terug gegaan. Kortom een onbetrouwbaar persoon die je meer dan 100km voor niets laat rijden. Als je achteraf om een verklaring vraagt hoor je ook niets meer.
Zeker broer hahaha !!!Lekker he stepson!
Ik moet binnenkort ook maar weer eens los gaan met mammie.
Jill leest ook mee. Misschien staat ze er ook open voor ;-)Zeker broer hahaha !!!
Ze zou ons beide eens moeten nemen
je kunt haar ook appen.Is Jill enkel telefonisch bereikbaar of heeft ze ook mail. Is soms handiger om vooraf wat info te krijgen
Door deze reactie toch zwaar aan het twijfelen, want lijkt me wel interessant uit te zien op RL. Hoe zien haar borsten uit voor iemand van haar leeftijd? Inge btw een toppertje.Een leuke milf kan een topervaring zijn (zoals Inge (Geel), Anouk (Bampslaan Hasselt van 10 jaar geleden),...)
Op hookers las je enkel slechte reviews over deze Jill.
Dat klopt, maar ik vind de advertentie van deze Jill nergens terug,ik moet verdergaan op het fotootje hogerop deze conversatie.Ze lijkt er van ver wel wat op, zoals je weet durft het uiterlijk van dames al wel eens veranderen over een tijdspanne van 10 jaarAls ze een paar keer bij jou is geweest zou je ze toch moeten herkennen denk ik dan, en ik denk niet dat deze Jill gaat adverteren als "Queen of blowjobs"