Voormalig lid 7454
Newbie
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-plezier-voor-iedere-meneer_5830499
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Mijn eerste reactie en review hier maar heb al aardig wat ero/b2b massages gehad.
Milena behoord tot de top en kwam haar hier nog niet tegen dus een review waard!
Afspreken ging soepel en eenmaal in de straat mij gemeld op de app voor de laatste aanwijzingen.
Ontvangt in een keurig appartement, schoon & een nette kamer met matras op de grond, omringt met diverse spiegels, kaarsen en wierrook.
Heerlijk ontspannende muziek & een top massage met verrassingen ( kanten doeken, warme olie, veren, nagels en heerlijke zuchtjes in je oor)
Het hoogtepunt was super, niet met de hand maar met haar heerlijke zachte borsten!
Echt erotisch en ontspannend! Aanrader!
Milena behoord tot de top en kwam haar hier nog niet tegen dus een review waard!
Afspreken ging soepel en eenmaal in de straat mij gemeld op de app voor de laatste aanwijzingen.
Ontvangt in een keurig appartement, schoon & een nette kamer met matras op de grond, omringt met diverse spiegels, kaarsen en wierrook.
Heerlijk ontspannende muziek & een top massage met verrassingen ( kanten doeken, warme olie, veren, nagels en heerlijke zuchtjes in je oor)
Het hoogtepunt was super, niet met de hand maar met haar heerlijke zachte borsten!
Echt erotisch en ontspannend! Aanrader!
Laatst bewerkt: