Voormalig lid 6167
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/maasmechelen/5019039-milena
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Een tijd geleden ben ik uit geiligheid bij deze dame uitgekomen, nadat een andere afspraak afgezegd werd. Het betreft een combi van club en kamerverhuur lijkt het; ik werd in ieder geval door de dame zelf welkom geheten en heb ook rechtstreeks met haar de afspraak gemaakt.
Het is een mooie, intelligente dame uit Rusland. Ze spreekt goed Engels, geen Nederlands. Ze is heel erg vriendelijk en is minimaal net zo mooi als op haar foto's. Ze verblijft telkens enkele weken hier en gaat dan naar Turkije waar ze woont.
Ze weet wat ze wil en komt afspraken na. We hadden een leuke date en haar inzet was erg goed. Ik zou haar absoluut aanraden en zal wellicht nog wel eens terugkeren. Geen pzc en geen tongzoenen vind ik persoonlijk een gemis maar respecteer ik natuurlijk.
Het is een mooie, intelligente dame uit Rusland. Ze spreekt goed Engels, geen Nederlands. Ze is heel erg vriendelijk en is minimaal net zo mooi als op haar foto's. Ze verblijft telkens enkele weken hier en gaat dan naar Turkije waar ze woont.
Ze weet wat ze wil en komt afspraken na. We hadden een leuke date en haar inzet was erg goed. Ik zou haar absoluut aanraden en zal wellicht nog wel eens terugkeren. Geen pzc en geen tongzoenen vind ik persoonlijk een gemis maar respecteer ik natuurlijk.