Recensie Mila/Sacha, Zutphen (vh Rotterdam) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
252
25/01/22
310
10
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/583698-sacha
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Enige tijd geleden Sacha bezocht. Contact via de app verloopt makkelijk. Had haar destijds op SJ gevonden waar alleen haar leeftijd van 37 stond. Op kinky staat zowel 37 als 46, de werkelijkheid ligt dichter bij het laatste. Ook is Sacha niet Nederlands-Frans maar van Russische afkomst.

Dat ze niet 100% naturel is was al duidelijk op de foto's maar de werkelijkheid is een tandje erger. Met name haar lippen zijn echt een verschrikking om te zien en te voelen, ik kan er niet meer van maken.

Ook transpireert Sacha op standje max waardoor er continue met tissues gedept moet worden. Verder is ze nogal vol van zichzelf en gaat prat op haar levenservaring die ze zelf nogal high class benoemt. Daar was bij haar weinig van te merken. Ook het appartement is weinig classy. Discrete ingang met direct toegang tot de slaapkamer waar een oud bed staat en een aftandse badkamer die uit elkaar valt van ouderdom.

Dit nooit meer.

Ik ben ook geweest een tijd geleden. Ik snap je review maar ik vond het zo slecht niet. Zij is wat ouder, ik denk zelf 50. Maar seks is opzich oke, geen gezeur, vriendelijk, en lekker goedkoop. Voor een snelle wip is het overwegend waard.

Toen ze in Adam ontving had ik bijna een afspraak met haar maar onze agenda's matchen niet. Ik vond haar wel wat hebben althans op de foto's. Lijkt ze daar wel op?

Ik ken haar voornamelijk nog van amsterdam, maar ook al eens in Rotterdam bij haar geweest en dat was voor mij meteen de laatste keer. De ruimte is smutsig en de service snel en plichtmatig. Haar lippen en borsten hebben niks meer met de fotos te maken, die trouwens al zeker wat jaartjes oud zijn...

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/583698-mila
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst bij Mila geweest in Zutphen. Haar advertentie op Kinky al aantal keren bekeken omdat ze voor mij redelijk in de buurt ontvangt. In de advertentie staan 2 leeftijden van haar en ik kon alleen de Kinky reviews van haar vinden. Over het algemeen neem ik deze met een korreltje zout omdat de reviews daar vaak wel heel erg positief zijn.
Ze ontvangt in de binnenstad van Zutphen en je kunt via een discrete achteringang naar binnen. Daar werd ik ontvangen door, zonder overdrijven een bloedmooie vrouw .
Slank, zonnebrand, cup E (wel siliconen) en iets opgespoten lippen. Ze vertelde dat ze voor dit werk als fotomodel in haar thuisland heeft gewerkt. Ik geloof dat zonder meer op basis van haar verschijning.
Ze is heel erg op hygiëne gesteld. Vooraf moet je douchen, mond spoelen met mondwater en nog extra je handen met vloeistof ontsmetten. Maar als je daarmee klaar bent..komt ze naakt tegen je aanstaan, hartstochtelijk (tong)zoenen, samen al kussend op het grote ovale bed liggen en genoten van haar lichaam. Ze liet merken er van te genieten. Tijdens het beffen werd ze kletsnat, vingertje erbij in haar best wel strakke maar natte gaatje en na klaargekomen te zijn mijn penis overheerlijk verwend. Had voor de 1e keer maar voor half uur afgesproken en zag dat de tijd al bijna voorbij was. Haar gevraagd het af te maken met haar mond en dat ik een volgende keer voor een uur kom.
In Oost Nederland en vooral omgeving Zutphen zijn weinig dames werkzaam. Maar Mila heeft mij laten voelen dat andere dames ( die meer bieden dan alleen masseren)voor mij niet meer nodig zijn.

Het het parkeren dichtbij en voldoende plaats??? Het opfrissen zit dat in het half uur in of gaat de tijd pas in daarna???
Er is een parkeerterrein aan de achterzijde waar je naar binnen kunt. Als het daar vol is kun je aan voorkant langs de straat Parkeren.
Ze ontvangt in een mooie schone kamer aan de achterkant van een zonnestudio. Mensen die daar zijn kunnen niks zien van wat achterin gebeurd. Douchen voor en na de tijd viel bij mij buiten de 30 minuten.
Fijn dat je zo tevreden bent, dame wandelt al even mee. Zelfde foto's als 15 jaar geleden!
ik had gezocht of er een eerdere recensie was maar geen gevonden. zie het echter nu ; andere naam en in Rotterdam. Ze is daar dus weg want ze ontvangt van ma t/m vrij in Zutphen.
Als ik de oude recensies lees is ze en de werkplek wel positief veranderd. Ik schat haar max 40, ze ziet er echt strak en verzorgd uit. Ja idd wel opgespoten lippen en siliconenborsten. Maar ook mooi opgemaakt en een heerlijk geurtje opgedaan.
Aan haar accent te horen bij het overigens goed Nederlands, had ik idd wel het idee dat ze oorspronkelijk uit Oost-Europa komt.
De ontvangstruimte in Zutphen is een mooie schone kamer met een massagetafel en een groot ovaal relaxbed. Mooie erotische kleurstelling van de kamer, veel zwart/paars. Ook de douchecabine en wastafel zijn schoon. Na afloop ook gedoucht en ik kreeg een 2e schone handdoek.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan