Na meer dan 2 jaar moest ik voor mijn job nog eens in de omgeving van Breda zijn en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om Mila te bezoeken. Ze herkende mij onmiddellijk en ik kreeg al een zwoele tongkus bij de voorstelronde.
Afgerekend met de bazin en naar boven getogen in de iets te frisse kamer.
Beiden kleren af en Mila heeft mij netjes gewassen aan de lavabo. Eerst rechtstaand geTZ en haar lichaam verkend en daarna richting bed gegaan. Nog wat TZ en mij uitgebreid laten PZC waarbij ze de ballen niet vergeet vooraleer ik de rollen omkeerde en Mila op haar rug legde. Benen in de lucht en haar uitgebreid beginnen beffen waarbij ze zeer nat wordt en ze, na het samentrekken van het buikje en het trillen van de benen, zeer zoet smaakt. Als ze is gekomen, weet ik niet, maar voortgaande op de zoete sappen, zal er wel iets zijn. Daarna vond ze dat ik wat verwenning verdiende en is me komen PZC. Uiteindelijk heb ik haar geneukt (zij on top) waarbij ik haar uitgebreid mocht TZ en haar B cup goed kon vastnemen. Zeer lang heb ik het niet meer volgehouden, maar het half uur was meer dan volgemaakt. Als ik in de buurt ben, kom ik zeker nog eens langs. Mila is iets bijgekomen, maar dat staat haar absoluut goed.