Mila, Maasmechelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
16
21/09/23
29
1
Ik kan niet veel van haar zeggen. Ik stuur haar bericht dat ik in de buurt ben. Ze reageert onmiddellijk en zegt dat ik iets moet laten weten als ik er ben. Ik ben er en laat iets weten maar ze reageert niet. Ik wacht 15 minuten en stuur meermaals bericht waar ze is maar ze reageert niet. Dan ben ik weg gegaan en heb ik maar snel Andra gecontacteerd ( zie mijn andere geflopte review ) omdat ze ook in de buurt zou zitten ergens. Uiteindelijk reageert Mila nog net nu ik deze review ben aan schrijven :LOL: . Ze zei dat ze slechte connectie had. Dikke onzin want ik zag op whatsapp dat ze online was toen ik haar berichten was aan sturen. Dus als je haar wil bezoeken, op eigen risico :geek:
 
Geen aanrader, heel zakelijk.. beetje pijpen en je moet in de mood zijn. Was echt zijn geld niet waard. Zitten nu in Hasselt en badkamer niet proper, vervallen huis. Deed aangenaam in de omgang maar voor de rest weinig tot geen moeite. Pijpte ook met tic tacs in haar mond wat niet aangenaam is. Aankomen kleren uit, geen opwarming en leg u maar. Je kan beter naar de ramen gaan dan
 
Terug
Bovenaan Onderaan