Recensie Mila, Grimbergen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gopi

Newbie
23
17/09/23
20
9
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/mila-804/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij deze dame een massage gekregen. Afspraak maken ging zeer gemakkelijk.
Ze is een zeer vlotte en aangename Vlaamse dame.
Onduidelijke foto op haar profiel is uiteraard omwille van privacy maar ze mag best gezien worden. Om het in de bekende quoteringen uit te drukken, zeker een goeie 8/10. Normaal sportief figuur, natuurlijke B cup, mooie billen.
Er is makkelijke parking in een rustige straat.
Ze ontvangt in een groot huis, er is een ruime badkamer en ze heeft een aparte massage kamer die mooi is ingericht.
Massage was zeker niet slecht maar ook niet wauw.
Wat bij haar wel uniek was, was de tijd dat ze spendeert om body-to-body over je lichaam te gaan als je nog op je buik ligt. Waar dat bij zeer veel dames enkel een minuutje is, had ik hier de indruk dat ze dit bijna 10 minuten deed. Ze gooit haar hele lichaam hier tegenaan.
Daarna wordt de voorkant gedaan, hierbij enkel handjob, geen zoenen, extra is niet mogelijk, dat maakt ze ook duidelijk in haar advertentie.
Daarna nog verder de voorkant gemasseerd en terug de douche in.

Positief: vlotte Vlaamse babbel.
Negatief: toch het gevoel dat ze bandwerk doet.

Ik heb het zelfde voor gehad dat zij niet antwoord.Volgens mij werkt zij niet veel meer of heeft zij haar vaste klanten,en antwoorden uit beleeftheid kennen zij niet in de prostitutie.

Laatst bewerkt:
Mila antwoordt inderdaad niet op mail, terwijl ze vanmorgen haar advetrentie op Redlights wel heeft vernieuwd. Ik geef het nog een aantal dagen en dan probeer ik 's via whatsapp. Indien daar ook geen antwoord, dan vermoed ik inderdaad dat ze alleen vaste klanten doet (maar dan hoeft de advertentie ook niet meer)...

Zou het wel jammer vinden als het zo is, want Vlaamse meiden vind je niet zo veel meer...

Ik heb enkele maanden terug met haar proberen afspreken via whatsapp. Daar antwoordde ze binnen het uur en we kwamen effectief tot een afspraak 2 dagen later.
Op de dag zelf was er echter geen reactie meer. Ze had geen adres gegeven, reageerde niet meer op WA en telefoon ging naar voicemail.
Sindsdien niet meer geprobeerd, ik vond het weinig respectvol.

Terug
Bovenaan Onderaan