Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deze week weer eens bij Mila langs geweest. Ben al een aantal maal bij haar geweest en dit was me altijd goed bevallen. Tijd voor herhaling dus. Ze ontving me deze keer in een mooi appartement in Amsterdam noord. Bij binnenkomst gelijk tongzoenen in de gang en even leuk staan kletsen. Na de financiën en douchen stond ze me in de kamer op te wachten en gingen we verder met zoenen en elkaars lichaam verkennen. Na verloop van tijd begon ze me op haar knieën gezeten heerlijk te pijpen. Pijpen kan ze (vind ik) echt heerlijk. Eenmaal op bed ging ze hiermee door.

Op gegeven moment vond ik het tijd worden om haar eens een tijdje te beffen. Ik denk dat ze dit wel kon waarderen aan haar reacties te merken. Tussendoor volop tongzoenen. Neuken hebben we in diverse standjes gedaan en dit was gewoon goed. Toen ik merkte dat ik klaar ging komen heeft ze me nog even gepijpt, waarna ik haar mond volspoot. Na deze eerste ronde was er al 45 min om en was er geen tijd meer voor verder aktie, tijd volgemaakt met een zeker niet slechte rug massage en na een uur vertrokken met een goed gevoel. Mila bedankt, tot een volgende keer

Uitstekend
Goed
Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend
Voldoende
Goed

Terug
Bovenaan Onderaan