Bij mij was foto 5 de meest accurate foto toen ik haar bezocht. De meeste van haar looks zijn gewoon hevig afhankelijk van de makeup/hair styling van de dag, dus daar valt niks over te voorspellen wat je gaat aantreffen.
Ik kan ook niet zeggen of ze een maatje siliconen erbij heeft gespoten, maar dat zal de planner je vast kunnen vertellen als je het vraagt. Op die foto ziet het er inderdaad vol uit, maar dat kan gewoon het effect van dat truitje en een BH zijn.
En ik zou geen specifieke algemene volgorde hebben voor die 3 dames. Ze zijn voor mij compleet anders, waardoor ik ze echt voor totaal andere situaties zou aanbevelen.
Joanna was de enige met een persoonlijkheid. Ik kon er een gesprek mee voeren en ze was daadwerkelijk vriendelijk. Ik weet dat het kan verschillen per persoon, maar dat is dus degene die ik zou nemen als je een algemeen goed gevoel wil overhouden los van je sexfantasie.
Mikaella was redelijk passief, maar ook wel kalm en lief. Ik had bij haar een kortere date, dus ik kan niet inschatten hoe ze zou zijn met vele standjes of initiatief in een langere date. Qua ervaring zal het waarschijnlijk niet erg indrukwekkend zijn voor de prijs. Maar zoals ik zei, je moet het bij haar laten afhangen van of je haar looks interessant vindt.
Mila was in principe de knapste van de 3 dames die je noemt voor mij. Maar ze had wel dat tikkeltje nep. Nepborsten, filler hier en daar, nep persoonlijkheid. Tijdens het neuken wel dat gevoel alsof je een barbiepopje aan het neuken bent als je over haar rug heenkijkt.
Compleet andere dames, ze hebben eigenlijk alleen de prijzen gemeen en het feit dat het meiden uit het oosten zijn tussen de 20-25.