- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/very-hot-and-sweet-venezuelan-for-you.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag lang getwijfeld … Normaal verkies ik Belgische dames met goede beoordelingen om zeker te zijn … Maar vandaag wou ik toch nog eens een mooie jonge latina. Aangezien er veel nieuwe Braziliaanse meiden in Kortrijk zijn gearriveerd, heb ik me toch laten verleiden om wat verder te rijden naar Moorsele. Puur omdat deze me persoonlijk het meeste aansprak … En ik heb het me niet beklaagd. Toen de deur openging was ik direct verkocht, super vriendelijk en bloedmooi meisje. Al kussend naar de slaapkamer en al kussend heeft ze me van mn kleren ontdaan. Dan zonder in detail te treden, supergoed voor- en nagerecht verkregen en terwijl getongzoend alsof ik de eerste nacht met een nieuw lief beleefde. Ze had blijkbaar ook zeer erg genoten van het moment en vond het fijn om nog eens samen klaar te komen met haar partner. Geen haast achter de daad en ik moest nog wat blijven liggen op/in haar om nog wat te nagenieten. Haar Engels is wel niet opperbest, maar we hebben toch nog een leuk nagesprek gehad via een 'translate app'. Na 50min (30min. betaald) vond ze het spijtig dat ik doorging. Nog getwijfeld om haar mee te vragen voor een drankje in centrum Moorsele, maar wijselijk niet gedaan. Veel connecties ginder en getrouwd … Ik ga er zeker nog terug, nummers uitgewisseld, instant crush … maarja, vrouwke verwacht me terug deze avond. Vlgnde week gaat ze wel terug naar Venezuela, maar komt blijkbaar terug. 2e maal dat ik dit meemaak, maarja, velen onder jullie zullen dit wel herkennen, het leven gaat verder … en ja, ik heb haar er zelf nog moeten aan herinneren achteraf dat ik nog niet betaald had … droomwijveke