Eindelijk bij Miemie geweest.
Allereerst ik vond die toko waar ze werkte echt een bende. Overal tassen en weet ik veel wat. De dame die me ontving had een of ander joggingspak aan en zag er onverzorgd uit.
Miemie kwam achter het gordijn tevoorschijn, en dat viel me toch een klein beetje tegen. Ze zag er niet uit zoals ik gedacht had, maar gaf haar het voordeel van de twijfel.
Kamer waar we naartoe gingen zag er wel prima uit maar ook wat rommelig. Even een prima douche genomen en het bed op.
Miemie komt over als een verlegen tante, maar naarmate het uur vorderde kwam ze wel wat meer los. Maar geen gezellig gesprek ofzo. Miemie is zo rond de 40kg en de massage was niet echt heel erg bijzonder te noemen. De body to body was wel ok, maar haar borsten zijn echt net van steen.
Daarna omdraaien en ook van voren helemaal gemasseerd en dat vond ik zeker wel prettig, omdat dat niet vaak gebeurt. Ook body to body. Viel zeker niet tegen. Daarna wat gefriemel tussen mijn benen, maar verwacht geen flink tease werk.
Opeens gingvm het condoom erom en begon ze mij, en dat was niet afgesproken, te pijpen. Vond ik natuurlijk niet erg. Maar ik weet niet wat voor een condoom dat was, maar ik voelde niets. Ze deed wel haar best. Daarna met een handjob, die ze wel kundig uitvoert afgemaakt.
Aan het einde heeft ze nog even kort mijn voeten gemasseerd en daarna weer de douche in en wegwezen.
Al met al was het ok. Niet heel bijzonder, maar dat is in heel Rotterdam zo. Als ik echt een keer zin heb en mijn vaste dame is niet beschikbaar dan zal ik wellicht nog een keer gaan.