- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4492714-michelle
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Michelle is een getinte dame met mooie rondingen en een leuk gezicht.
Ze ontvangt in Utrecht Vleuten in een rijtjeshuis waar ze woont.
Ze masseert op een massage bed in een nogal frisse en kille woonkamer.
De massage was onvoldoende, en dat van een "ervaren en gediplomeerde masseuse".
Daarnaast was het massage bed is erg gammel, en met elke beweging van mij en haar maakte het een luid krakend geluid dat voor een nare afleiding zorgde, ook lag ik de helft van de massage met mijn gezicht in een oude harde handoek gedrukt.
Ze masseert met een sterk geurende olie van het kruidvat huismerk.
Michelle is ingepakt in een knie lengte jurk met leggings eronder, je mag niks aanraken (geeft aan dat ze dat niet fijn vind als je het vraagt).
Daarnaast komt ze koud en afstandelijk over. Tijdens de happy end kijkt ze je aan alsof ze een dode muis aanraakt die de kat thuis heeft gebracht.
Ben niet klaargekomen (wat toch een beetje de bedoeling is he?).
En als laatste, vroeg ik om te douchen. Waarnaar ik werd aangekeken met grote ogen en het antwoord kreeg "dat doet eigenlijk niemand".
Snel weer weg dan maar.
Beetje verbazend dat ze uberhaupt goede reviews heeft gekregen. Zo zie je maar weer dat 1 goede review niet veel betekend.
Ze ontvangt in Utrecht Vleuten in een rijtjeshuis waar ze woont.
Ze masseert op een massage bed in een nogal frisse en kille woonkamer.
De massage was onvoldoende, en dat van een "ervaren en gediplomeerde masseuse".
Daarnaast was het massage bed is erg gammel, en met elke beweging van mij en haar maakte het een luid krakend geluid dat voor een nare afleiding zorgde, ook lag ik de helft van de massage met mijn gezicht in een oude harde handoek gedrukt.
Ze masseert met een sterk geurende olie van het kruidvat huismerk.
Michelle is ingepakt in een knie lengte jurk met leggings eronder, je mag niks aanraken (geeft aan dat ze dat niet fijn vind als je het vraagt).
Daarnaast komt ze koud en afstandelijk over. Tijdens de happy end kijkt ze je aan alsof ze een dode muis aanraakt die de kat thuis heeft gebracht.
Ben niet klaargekomen (wat toch een beetje de bedoeling is he?).
En als laatste, vroeg ik om te douchen. Waarnaar ik werd aangekeken met grote ogen en het antwoord kreeg "dat doet eigenlijk niemand".
Snel weer weg dan maar.
Beetje verbazend dat ze uberhaupt goede reviews heeft gekregen. Zo zie je maar weer dat 1 goede review niet veel betekend.
Laatst bewerkt: