Kindness
Vaste klant
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/michelle-wet-blowjob-queen/
- Totale kosten (in euro)
- €150
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Bijnaam
The wrong second option
Het bezoek zelf
Via WA vlot contact, ik kon meteen langskomen.
Wederom een bekend pand voor mij.
Achteraf viel mijn frank dat ik voor een andere dame kwam. Een zeker Ambar, maar aan de deur wist ik niet dat ik met een andere DVP (Michelle) naar de kamer ging. Foto's waren te algemeen.
Staar je niet blind op de fotoshoot beelden. Kijk naar de zelfgetrokken foto's. Het perfecte voorbeeld is degene waar ze op een stoel zit in zwart ondergoed. Dit geeft de realiteit weer.
Er waren nog dame aanwezig, we kruisten elkaar op de trap.
Ik heb eerst een douche genomen.
Op de kamer was het kil, geen muziekje op. Doodse stilte. Ze kon ook geen Engels om een deftige conversatie in stand te houden.
Ze nam al direct een condoom boven terwijl er beloften werden gemaakt dat het zonder kon. +/- 1 minuut zonder en dan hup condoom om.
Ach ja, het pijpen was net onder niveau. Gewoon op en neer, soms voel je haar scherpe tanden.
Ik voelde ook geen klik, ondanks dat ze vriendelijk was.
Vanaf dat je begint te denken dat je bezoek een eeuwigheid gaat duren weet je al hoe laat het is.
Na de pijpbeurt in doggy om de focus te verleggen.
Lekkere billen om tegen te stoten.
Nadien nog even in missio.
Mijn ogen dicht gedaan en pompen maar.
Michelle liet mij begaan.
Voor het klaarkomen naast haar komen liggen en Michelle trok mij tot een orgasme.
Mezelf afgekuist en terug huiswaarts.
Dit was een tegenvallende date, it is what it is.
Einde recensie
Doe ermee wat je wil.
Kindness
Kleine disclaimer:
Uiteraard wil ik toch nog wel benadrukken dat dit een subjectieve ervaring is. Wat voor mij doorgaat als een goede/slechte afspraak kan voor iemand anders totaal het omgekeerde zijn.
Het is niet gegarandeerd dat de volgende wandelaar dezelfde handelingen of ervaring zal krijgen voor het hierboven vermelde bedrag in de recensie.
The wrong second option
Het bezoek zelf
Via WA vlot contact, ik kon meteen langskomen.
Wederom een bekend pand voor mij.
Achteraf viel mijn frank dat ik voor een andere dame kwam. Een zeker Ambar, maar aan de deur wist ik niet dat ik met een andere DVP (Michelle) naar de kamer ging. Foto's waren te algemeen.
Staar je niet blind op de fotoshoot beelden. Kijk naar de zelfgetrokken foto's. Het perfecte voorbeeld is degene waar ze op een stoel zit in zwart ondergoed. Dit geeft de realiteit weer.
Er waren nog dame aanwezig, we kruisten elkaar op de trap.
Ik heb eerst een douche genomen.
Op de kamer was het kil, geen muziekje op. Doodse stilte. Ze kon ook geen Engels om een deftige conversatie in stand te houden.
Ze nam al direct een condoom boven terwijl er beloften werden gemaakt dat het zonder kon. +/- 1 minuut zonder en dan hup condoom om.
Ach ja, het pijpen was net onder niveau. Gewoon op en neer, soms voel je haar scherpe tanden.
Ik voelde ook geen klik, ondanks dat ze vriendelijk was.
Vanaf dat je begint te denken dat je bezoek een eeuwigheid gaat duren weet je al hoe laat het is.
Na de pijpbeurt in doggy om de focus te verleggen.
Lekkere billen om tegen te stoten.
Nadien nog even in missio.
Mijn ogen dicht gedaan en pompen maar.
Michelle liet mij begaan.
Voor het klaarkomen naast haar komen liggen en Michelle trok mij tot een orgasme.
Mezelf afgekuist en terug huiswaarts.
Dit was een tegenvallende date, it is what it is.
Einde recensie
Doe ermee wat je wil.
Kindness
Kleine disclaimer:
Uiteraard wil ik toch nog wel benadrukken dat dit een subjectieve ervaring is. Wat voor mij doorgaat als een goede/slechte afspraak kan voor iemand anders totaal het omgekeerde zijn.
Het is niet gegarandeerd dat de volgende wandelaar dezelfde handelingen of ervaring zal krijgen voor het hierboven vermelde bedrag in de recensie.