WHEM Mia Purmerend

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Petertje78

Newbie
Forumpionier
2
05/07/21
0
Meest onproffessionele ervaring ooit. Deze 'dame' heeft mij 2x voor niks naar Purmerend laten komen en was in beide gevallen onbereikbaar toen ik op de opgegeven locatie aankwam. Eerste keer reageert zij 45 minuten na de afgesproken tijd dat ze nog even was wezen shoppen en dat de taxi omreed. Het kwam niet in haar op om dan even te appen dat ze later aanwezig zou zijn. Opnemen deed ze ook niet. Toen zij reageerde was ik inmiddels natuurlijk vertrokken maar dacht voordeel vd twijfel, misschien morgen nog een keer proberen. En ja hoor, tot een half uur voor de afgesproken tijd goed contact en ik sta op de afgesproken plek en mevrouw reageert weer niet en komt ook niet online. Komt er een kwartier later een opmerking dat dit keer de eigenaar van het appartement de wifi aan het repareren is en dat ik daarom nog even moet wachten. Ik was er toch eenmaal dus ik wachtte af, weer een kwartier later zegt ze dat ik kan komen en stuurt mij naar een plek bij een verkeersbord. Vanaf daar zou zij mij verder navigeren. Dus ik naar de afgesproken plek en weer geen reactie, ook de telefoon niet opnemen. Weer 10 minuten later de reactie dat ze mij niet kan ontvangen omdat er een verdachte auto op de parkeerplaats stond en dat zij dit niet vertrouwde. En de vraag of ik morgen weer wilde bellen, wat denk je zelf. Het leek wel een grap, zo slecht als de communicatie en de bereikbaarheid was. Weet niet waarom deze dame mensen zo aan het lijntje houdt maar mijn advies is: niet doen, jammer van de tijd en moeite! Kostte mij inclusief reistijd meer dan 1,5 uur van mijn leven voor niks…..

Profiel
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan