- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mia-jonge-sensuele-dame.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Mia is een mooie, leuke , spontane jonge meid met een killerbody en een leuk koppie. Ik had gelijk spijt dat ik geen uur had geboekt. Eerst samen onder de douche en een kort praatje gemaakt en daarna op bed. Ik trok haar over me heen en begon haar voorzichtig te zoenen. Tot verbazing begon ze me terug te zoenen. Wel voorzichtig maar het was niet slecht. Ze deed me ook lekker in mijn nek kussen. Mia klom van me af en ik duwde haar richting piemel. Ze wilde een condoom omdoen maar ik hield haar tegen en keek haar ondeugend aan en zei doe zonder. Waarop zei ondeugend terugkeek en lachtte en me pzc deed . Ik denk niet dat ze met iedereen tz en pzc doen maar ik kan het mis hebben. ze heeft me later wel pmc gedaan dus ik had het gevoel dat ze liever met condoom doet. Hetzelfde met tz.
Rubbertje ging om om en uiteraard wilde ik doggy neuken met uitzicht op haar geweldige kont. Duim in de kont mocht niet . Heb Mia hard geneukt terwijl ze hard mee kreunde. Hebben daarna standje gewisseld. Zij bovenop cowgirl was een beetje akward. Ze schoot telkens in de lach als ze me aankeek waardoor ik ook in de lach schoot.
Nog pmc en toen was het tijd.
minpuntje dat airco niet aan was en wij de kamer bloedheet hadden gemaakt samen. Ik vond de condoom die we gebruikte niet geweldig.
Vond de date meer gezellig dan de vonken eraf deden spatten maar haar uiterlijk maakte veel goed
Ik heb me goed vermaakt.
Rubbertje ging om om en uiteraard wilde ik doggy neuken met uitzicht op haar geweldige kont. Duim in de kont mocht niet . Heb Mia hard geneukt terwijl ze hard mee kreunde. Hebben daarna standje gewisseld. Zij bovenop cowgirl was een beetje akward. Ze schoot telkens in de lach als ze me aankeek waardoor ik ook in de lach schoot.
Nog pmc en toen was het tijd.
minpuntje dat airco niet aan was en wij de kamer bloedheet hadden gemaakt samen. Ik vond de condoom die we gebruikte niet geweldig.
Vond de date meer gezellig dan de vonken eraf deden spatten maar haar uiterlijk maakte veel goed
Ik heb me goed vermaakt.