- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/2912904-mia#overview
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag weer naar HOP geweest. Van te voren gebeld om te vragen welke dames aanwezig waren. Op advies van Joep een afspraak gemaakt met Mia. Volgens hem een toppertje. Nou, dat is ze zeker!
Ze ziet er erg natuurlijk mooi uit, niet te veel make up. Daar hou ik wel van. Ze heeft echt een prachtig, slank en mooi gevormd lichaam. Mooie kont en borsten (wel bewerkt, maar mooi gedaan).
Begonnen met elkaar te strelen en zoenen. Even haar lekkere borsten verwend en zo langzaam naar onderen tot mijn tong bij haar poesje uitkwam... Heb haar uitgebreid gebeft en daar genoot ze wel van. Ze kwam 2 keer echt luidkeels en schokkend klaar. Ze bedankte mij voor de heerlijke bef beurt.
Toen was ik aan de beurt. Afwisselend zoog ze aan mijn ballen, nam ze mijn pik in haar mond en stopte hem tussen haar borsten. Wat was dat geil om te zien. Ik moest me inhouden om niet al klaar te komen.
Op een gegeven moment wilde ze neuken. Jasje erom en haar in missio genomen, lekker langzaam en diep. Ze wilde dat ik in deze positie lekker door ging. Ik had een mooi uitzicht op haar lichaam en kon zo ook lekker met haar borsten spelen en aan haar lekkere tepels zuigen. Al samen tongend kwamen tegelijkertijd klaar. Dat ging zo luidkeels dat volgens mij iedereen in HOP het hoorde...
We hebben nog even gezellig gekletst tot de tijd voorbij was.
Ik hoop dat ze vaker bij HOP komt, dan gaat ze mij zeker terug zien!
Het verbaasd mij eigelijk dat er nog niet eerder een recensie over haar geschreven is.
Dit is trouwens een andere Mia waar al eerder een topic over is gestart.
Ze ziet er erg natuurlijk mooi uit, niet te veel make up. Daar hou ik wel van. Ze heeft echt een prachtig, slank en mooi gevormd lichaam. Mooie kont en borsten (wel bewerkt, maar mooi gedaan).
Begonnen met elkaar te strelen en zoenen. Even haar lekkere borsten verwend en zo langzaam naar onderen tot mijn tong bij haar poesje uitkwam... Heb haar uitgebreid gebeft en daar genoot ze wel van. Ze kwam 2 keer echt luidkeels en schokkend klaar. Ze bedankte mij voor de heerlijke bef beurt.
Toen was ik aan de beurt. Afwisselend zoog ze aan mijn ballen, nam ze mijn pik in haar mond en stopte hem tussen haar borsten. Wat was dat geil om te zien. Ik moest me inhouden om niet al klaar te komen.
Op een gegeven moment wilde ze neuken. Jasje erom en haar in missio genomen, lekker langzaam en diep. Ze wilde dat ik in deze positie lekker door ging. Ik had een mooi uitzicht op haar lichaam en kon zo ook lekker met haar borsten spelen en aan haar lekkere tepels zuigen. Al samen tongend kwamen tegelijkertijd klaar. Dat ging zo luidkeels dat volgens mij iedereen in HOP het hoorde...
We hebben nog even gezellig gekletst tot de tijd voorbij was.
Ik hoop dat ze vaker bij HOP komt, dan gaat ze mij zeker terug zien!
Het verbaasd mij eigelijk dat er nog niet eerder een recensie over haar geschreven is.
Dit is trouwens een andere Mia waar al eerder een topic over is gestart.