Recensie Mia, Harelbeke 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Didjeetje

Vaste klant
100
03/06/22
53
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sensuele-en-passionele-mia-topservice-in-harelbeke.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij deze dame langsgegaan. Afspraak maken ging zeer vlot, ik heb er een hekel aan als men mij daarbuiten een paar minuten laat staan.
Eenmaal binnen zag ik een klein goedlachs dametje staan in lingerie, met guitig kijkende ogen. De trap naar boven was net iets te kort want man wat heeft dat juffertje een mooi kontje zeg. Op de kamer afgerekend, pijpen zonder was bijbetalen maar ik liet het zo om niet bedrogen uit te komen. Ik mocht een douche nemen, kreeg zelfs een washandje, eenmaal op bed duwde ze haar borsten tegen mijn gezicht en begon wat te wrijven. Redelijk snel een rubbertje om gedaan, het pijpen kon beginnen, ze zat zo dat ik met haar poesje kon spelen, vingeren liet ze niet toe maar ik merkte dat ze al wat nat kwam. Na een paar minuten van het redelijke pijpwerk moest ik haar vragen om te stoppen anders was ik al klaar. Dat zou zonde zijn geweest want dat kontje vroeg erom om doggy te gaan. Al bij al zijn we dus 15min. bezig geweest waarna ze vroeg of ik een massage wou. Blij dat ik ja zei want ze kent er best wel wat van. Ik hoop dat ik nog eens in Harelbeke geraak. Ben ook blij eens een positieve recensie gemaakt te hebben anders blijven we dit kanaal gebruiken om vooral te lezen waar we niet naartoe moeten ;).
 
Vandaag ook langsgegaan bij Mia was lang wachten tot ik binnen mocht want ze had veel tijd nodig om haar klaar te maken maar eenmaal binnen was het het wachten waard wat een lichaam 😛 prachtig kontje en mooie borsten de pijpbeurt was gewoon zalig lekker dieptroaten had geen gevoel dat er een condoom rond was en dan nog dat prachtige zicht in de zijspiegels het was in orde en dat allemaal voor 50€!
 
Terug
Bovenaan Onderaan