Ook ik dacht, zoals de meeste van jullie na het zien van haar profiel, dat het profiel nep is. Maar niets is minder waren. Het is werkelijk de dame van de foto's.
"Ben je serieus?"
- Bloedserieus!
Nadat ik een foto van haar tattoo had ontvangen ben ik direct de auto ingestapt. Bij aankomst in haar hotel was ik even stil van haar schoonheid. Weliswaar zijn haar foto's bewerkt, in het echt blijft zij een verschrikkelijk knappe dame. Wow! Daarnaast heeft ze ook een mooi lichaam, mooie slanke benen, lekkere billen en een mooi kutje.
Haar Engels is goed en ze is heel leuk in de omgang, vrolijk. Ze houdt van een grapje en zij geeft je de volle aandacht. Het is niet van: "What do you like baby?", condoom er omheen en zuigen. Maar ze weet hoe ze je speciaal kan laten voelen. Dat is ook een talent en dat zien we graag.
Tijdens de daad keek ik mijn ogen uit. Wat is ze knap! Wat ze deed, deed ze goed en met gevoel. Wat ook fijn was is dat ze lenig is. Verschillende standjes gedaan zonder gezeur en uiteindelijk in haar mond klaargekomen. Precies zoals je hoopt dat het zal gaan.
Voor mij is er zeker herhalingsgevaar. Dit is een toppertje! Let wel, € 200 is het instaptarief voor een uur. Pz is niet inbegrepen, dus alles is extra. Houd daar rekening mee. (Of zij zoent dat weet ik niet. Ik ben daar niet zo van.)
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?