Recensie Merel, HOD, Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Snoopy2

Newbie
12
25/02/25
22
4
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/merel/
Totale kosten (in euro)
130
Net terug van een erg fijn half uurtje met Merel. Leuke superslanke vrouw, waarbij ik gelijk een klik voelde. Goede sex (tongzoenen, pijpen, beffen, neuken) afgewisseld met wat plagen en wat humor. Helaas was de tijd te kort om nog meer van elkaar te weten te komen, maar dat bewaren we dan maar voor een volgende keer.
Tot snel leuke Merel!

Vanochtend een heerlijke sessie met Merel gehad. We kenden elkaar nog niet maar haar foto's maakte me nieuwsgierig …en geil. Op de kamer heb extra's erbij genomen nml. zoenen en beffen. Verdorie wat kan die Merel lekker zoenen, er was van beide zijde sprake van een klik. Op haar initiatief overgegaan naar standje 69 en heb haar uiteindelijk laten klaarkomen. Ze zei een goede zoener is ook een goede beffer. Ik kan het alleen maar beamen. Nou en het was heel lekker en geil met haar. Nog ff missionaris standje en ik kon lekker mijn gang gaan en uiteindelijk kwam ik ook klaar. Ze hoefde me niet af te trekken , maar de volgende keer ff lekker vingeren met die schat. Mooie borsten en heerlijke gevoelige tepels …..mmmmm
Helaas is ze er alleen maar op maandag, dus tot de volgende keer en snel weer afspreken, tot gauw Merel.

Terug
Bovenaan Onderaan