Eind 2023 eens een afspraak gehad met deze dame en dat was niet de beste maar goed, in februari zag ik de advertentie met meer mogelijkheden als de eerste keer dus info gevraagd afspraak gemaakt en het opgegeven adres kwam me bekend voor van iemand anders. Dus ik vroeg kennen jullie elkaar werken jullie samen ik dacht misschien zit er wel een trio in, ze werd kwaad en ik op blok gezet, in juli zag ik een advertentie (andere foto's ander nummer dus niet wetende dat het deze dame betrof) en dit x was het vlaardingen maar net voor ik kon bevestigen dat ik wel wilde komen ging ik op blok, niks meer van gehoord tot afgelopen vrijdag en zaterdag (weer via ander nummer) ik een app kreeg met allerlei dreigementen en zelfs van dien aard dat ik er aangifte van heb gedaan, ze hadden me nagetrokken en zouden langs komen , en dan niet net als die appjes die je wel eens krijgt dat ze je familie komen afmaken maar dit was echt serieus met mn adres en andere info , ik was dus volledig nagetrokken, en met de dood bedreigd, alleen voor t plaatsen van een review en het vragen naar info wat de prijzen waren en wat ze deed dan , vandaar dat ik aangifte heb gedaan en ik jullie wil waarschuwen voor deze dames
Mely massage
Hi my name is Mely, are you looking for a nice and relaxing massage for your body and mind. I will be a good girl as your body is touched by me. I ...
www.sexjobs.nl