Deze dame deze week bezocht. Op leuke locatie in amsterdam west. Heeft twee profiele. Op kinky onder naam Melody en andere site als Jess. Maar ik kon prima doorlopen. Op de kamer aangekomen kwam er een super strakke Oost Europese dame tevoorschijn. Na kennismaking en korte douche op bed gaan liggen. Haar eens goed bekeken. Super straks, bijna geen tietjes, cup AA met strakke tepels erop. Als je daarvan houdt erg lekker. Begonnen met wederzijds strelen en overgegaan tot grote bef beurt. Ze kwam eerst moeilijk los maar wat een heerlijk glad kutje. Super lekker op lopen zuigen en sabbelen en dat kon ze waarderen. Poesje werd super nat en uiteindelijk 2 vingers erin. MMM. Daarna paal in haar mond en haar blijven strelen. Dat was lekker. Alle opties meegenomen dus ook mijn ballen en kont meegenomen. Haar over heen getrokken en snel condoom erover. Strak klein kutje en haar zo in zahctjes geneukt. Paal vond ze wat groot voor diepe stoten in het begin maar na verloop van tijd bracht ze haar lichaan zelf hard omlaag. Tijdens doggie haar mooie poepgaatje met vinger verwent. Ze vond dit eng maar ook lekker zeker toen ik er meer glijmiddels op spoot wat op bed lag. MIjn paal uit haar laten gaan en paal tegen kontje aan gezet. Maar dat wilde ze niet. Voor volgende keer. Vervolgens keihard lopen knallen in poesje met veel gekreun van haar kant. Uiteindelijk over tietjes en buik klaargekomen. Mocht je van strakke petit ladies houden dan zeker naartoe gaan. Ze is vrij passief in begin maar als je haar goed verwend gaat tong over haar mond en wil ze neuken.
Laatst bewerkt: