- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Overig
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/melody-new-in-the-city.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vandaag bij Melody langsgeweest. Vlot afgesproken.
Ze ontvangt je vriendelijk, al spreekt ze niet veel Engels. Ze probeert wel te leren, dus dat is altijd positief.
Na de douche ging ik op bed zitten en deed ze een verleidelijke striptease. Daarbij mocht ik haar moie kont al eens ontdekken.
Eens uitgekleed begon ze me te pijpen (pzc) en deed dat goed. Geen tanden en ze gebruikt haar tong lekker. Toch heb ik al beter gehad, maar ok.
Vervolgens heb ik haar gebeft tot climax. Vingeren mocht daarbij niet.
Tenslotte over naar de daad. Eerst missionaris dan doggy. In doggy lekker klaargekomen. Tongkussen doet ze niet en gewoon kussen mocht maar komt toch vooral van 1 kant.
Daarna nog een massage en toen was het uur vol.
Het risico genomen, en voldaan zonder wauw gevoel. Heb nog interesse in Evellyn die daar ook zit (dicht bij vrijdagsmarkt). Hopelijk heeft iemand anders daar al ervaring bij. Wait and see.
Ze ontvangt je vriendelijk, al spreekt ze niet veel Engels. Ze probeert wel te leren, dus dat is altijd positief.
Na de douche ging ik op bed zitten en deed ze een verleidelijke striptease. Daarbij mocht ik haar moie kont al eens ontdekken.
Eens uitgekleed begon ze me te pijpen (pzc) en deed dat goed. Geen tanden en ze gebruikt haar tong lekker. Toch heb ik al beter gehad, maar ok.
Vervolgens heb ik haar gebeft tot climax. Vingeren mocht daarbij niet.
Tenslotte over naar de daad. Eerst missionaris dan doggy. In doggy lekker klaargekomen. Tongkussen doet ze niet en gewoon kussen mocht maar komt toch vooral van 1 kant.
Daarna nog een massage en toen was het uur vol.
Het risico genomen, en voldaan zonder wauw gevoel. Heb nog interesse in Evellyn die daar ook zit (dicht bij vrijdagsmarkt). Hopelijk heeft iemand anders daar al ervaring bij. Wait and see.