Butterfly man
Newbie
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7237402-melissa
- Totale kosten (in euro)
- 250
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Bezoekje gedaan aan Melissa:
Vegeet de recenties en foto's maar die op kinky staan, dit is een andere vrouw.
Mijn ballen waren flink blauw, en de dame in kwestie was niet onaardig om te zien,.maar duidelijk een kalibertje minder als leuke pijpmondje in de advertentie.
Meer als een vluggertje zal ik er niet aan wagen als ik jullie was, deze naar knoflook ruikende oostblokker is alsof je een zeester neukt, totaal ongeïnteresseerd in iemand die een uur boekt. Butterfly man dumpte zijn cum, en ging snel weer wat nuttigs doen met de rest van zijn avond.
Hot girl
I'm new teen girl in your city and I'm here to make your dreams come true! Pretty face, sensual body, soft and mild skin, my smell will drive you crazy! I can promis...
www.kinky.nl
Vegeet de recenties en foto's maar die op kinky staan, dit is een andere vrouw.
Mijn ballen waren flink blauw, en de dame in kwestie was niet onaardig om te zien,.maar duidelijk een kalibertje minder als leuke pijpmondje in de advertentie.
Meer als een vluggertje zal ik er niet aan wagen als ik jullie was, deze naar knoflook ruikende oostblokker is alsof je een zeester neukt, totaal ongeïnteresseerd in iemand die een uur boekt. Butterfly man dumpte zijn cum, en ging snel weer wat nuttigs doen met de rest van zijn avond.