Gisteren dagje Oostende. Melissa gespot, beetje geaarzeld en toen was ze natuurlijk al bezet
. Dus gewacht tot klant buitenkwam en direct naar binnen.
Mijn oordeel??? Sociale meid met leuke opbouw in de sex.
Toen ik wisselde naar doggy kwam er toch een minder aangenaam, gekend geurtje naar boven walmen. En dit was dus nog voor 13 u!!!!!
Was het zij, de matras of de vorige klant???
Echt hygiënisch en discreet is het verre van....
Slechts gordijntje scheidt ons van haar buurvrouw die constant met een lip tot aan de grond op haar gsm zit te tokkkelen....
En de matras op verhoogje die een bed moet voorstellen zag er beetje sjofel uit.
Ik vraag me af of ze zich wel deftig verfrist na een poepslag. Want ik stelde vast dat er slechts een triestig lavabootje in een rommelig hoekje beschikbaar was om me beetje te kunnen verfrissen.
Toen vorige klant naar buiten kwam, zag ik ze met een handdoek rond haar lichaam en toen ik minuut later binnenstapte zat ze te roken.
Ga ik nog terug? Misschien....
She liked me she said by the way.....whatever
En ze fakete ook een orgasme op het einde van mijn poepslag....whatever
Ook heb ik ze beetje zitten plagen met haar leeftijd. Ik zei haar dat ik denk dat ze misschien 41 is maar zeker ouder dan 35.
Daarnaast was ze erg geïnteresserd in de recensies hier toen ik er over vertelde. Met haar pokkedure !!!
gsm heb ik haar dan wegwijs gemaakt naar Girlsreview.....
Dus Melissa is lief, professioneel maar idd koningin éénoog in de stad der blinden
))))