Recensie Melissa, Vooruitgangstraat 2 (rechtse raam), Oostende 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
378
20/06/22
273
36
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren Middag bij deze Bulgaarse met zwart haar binnen gegaan ,ze zei dat ze Melissa noemde ,heeft kleine borsten daar knap ik normaal op af maar toch binnen gegaan,geen spijt van mijn keuze gehad,50€ betaald voor pijpen neuken en beffen ,was geen afwerkmachine alles op zijn tijd ,de moeite waard om binnen te gaan ,20min binnen geweest

Ik ben dezelfde dag omstreeks 21h op hetzelfde adres binnengestapt, zwart harige Bulgaarse met b cup, heel slank, ze had sneakers aan en leek net te vertrekken, ik denk ongeveer 1m70 maar ze zei dat haar naam Samantha was, beetje gebroken Engels wel. Service was goed maar ik vroeg me af of het om dezelfde dame zou kunnen gaan?

Laatst bewerkt:
Vandaag en vorige week woensdag bij haar geweest. Telkens tevreden terug naar huis.
Zwart haar kleine tetjes (hou ik wel van) . Spreekt Frans ,duits , Turks en heel klein beetje engels. Tegen mij vertelde dat ze Turkse is....
kussen ,69 ,rimmen bij haar, doggy en zij on top . Is de eerste daar in Oostende waarbij het niet aanvoelt dat je zo vlug mogelijk moet klaarkomen. Een goed kwartier a 20 min binnen geweest .
Mij ziet ze nog terug.

Werkt inderdaad al paar maanden in Oostende. Voor 50 EUR 20 minuten goede sex gehad met 69 als hoogtepunt. In het Duits verliep het gesprek vlotjes. Volgend bezoekje wat standjes uitproberen 😉

Ik ben vandaag voor het eerst en op goed geluk bij deze mooie Melissa geweest. Ze zit inderdaad in de Vooruitgangstraat 12, het brede raam. Er zat nog een andere schoonheid naast. Ik ging binnen en ze kwam spontaan naar me toe. Ik vroeg haar naam. Ze zei Melissa. Ik wzs dus juist. Eenmaal binnrn gingen we naar het kamertje achteraan. Ernaast was nog een badkamer. Ze droeg hoge zwarte hakken, een zwarte string en een een klein topje. Ik mocht me ontkleden wat zij ook deed. Ze heeft inderdaad kleine tietjes maar met mooie vrij grote tepels. Ze liet me op mijn rug op het bed liggen. Ik kreeg wel geen wasje aangebodebmn. Maar ik had wel vooraf een douche genomen. Ze zei dat ik voor 100 euro een half uur kon blijven. Maar ik zei haar dat ik mazr 50 bij had. Was tenslotte mijn eerste keer bij haar. Nu ik heb het me niet beklaagd. Ze stelde direct een 69 voor. Ik mocht haar uitvoerig likken. Wel geen vinger in de poes. Ze rook heerlijk fris dus ik begon haar intens te likken, eerst haar klitje dan metcmijn tong recht in haar kutje. Dit leek ee zeer te appreciëren want ze kronkelde ferm en kwam wat nat. Ondertussen was ze mij heerlijk aan het pijpen wel met condoom maar het was wel zalig. Ik bewoog een vinger op haar kontje wat ze niet weigerde. Ik bracht haar vingers naar mijn ballen en kontje wat ze zalig masseerde. Verder legde ik haar op haar rug zodat ik haar verder beneden kon likken. Ze genoot er van, lachte. Daarna heb ik haar in twee standjes geneukt. Vervolgens mocht ik om mijn rug liggen en masseerde ze verder mijn jongeling zonder condoom. We zijn geëindigd weer in 69 tot ik het niet meer uithield. Ze zei me dat ze genoten heeft. Ze sprak eerst wat Frans maar stelde dan Duits voor. Wat voor mij geen probleem is. Enig minpuntje, tongzoenen deed ze niet. Pas nadat we beiden aangekleed waren heb ik haar spontaan betaalt. Ze zei me dat van Bulgarije is en hier dagelijks zit. Wzs voor mij een topervaring aan de ramen. Sommige meisjes die privé doen in regio Oostende doen veel minder en tongzoenen ook niet. Mij ziet ze zeker nog terug. Topervaring, mooie lieve schoonheid die haar tijd neemt en ook graag verwend wordt.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op aangeven van bovenstaande recensies gisterenmiddag langsgeweest bij melissa, de dame in kwestie had ik al een paar keer zien zitten zonder te weten dat het melissa betrof ( graag adres aanpassen moderator).

Ik kan alle lof zeker beamen... zeer vriendelijke dame in omgang ( voertaal was frans)
Begonnen met pmc waarbij ze al vlug voorstelde over te schakelen naar 69 wat ik uiteraard graag meenam... fris geschoren poesje... je ziet dat ze meegeniet en ze heeft aan wat ze graag heeft..... dan overgeschakeld naar cowgirl waarbij ze je als een ware amazone berijdt... het duurde dan ook niet lang tot het hoogtepunt...
Idd kleine barstjes, maar voor de rest een prachtig lichaam...

We hebben hier idd terug een toppertje in oostende... verzorg ze goed dat we er nog lang kunnen van genieten heren!!
Ik heb er terug een vast adresje bij...

Voor mij hoort ze in het kleine lijstje met oa Paolo en monica vroeger...

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren Melissa ook een bezoekje gebracht, prachtige meid, geniet er ook van.
Prachtig lichaam, nauw kutje ..
ik hoop dat deze meid met "veel" respect behandeld wordt !

Ik ben er donderdag langsgeweest.
Was eerst met een goeie vriendin iets gaan eten en drinken in Oostende en dan aan het Hazegras gepasseerd omdat de auto daar in de buurt stond.
Melissa was aanwezig en zwaaide heel vriendelijk naar me.
Mijn vriendin vroegme of ze mij kende misschien. Ik deed haar het verhaal en vertelde dat ik wel es een triootje met haar wil doen.
Mijn vriendin had ietsje tveel gedronken bij het eten en zei me "ik wil dat ook wel eens doen maar jij betaalt hoor" Enfin, ik had dit nu niet verwacht maar we gingen toch nog haar raam terug. Melissa verwelkomde ons zeer vriendelijk. Ik vertelde haar voorzichtig wat we wilden en dat was voor haar geen probleem. Snel naar de kamer en eerst afrekenen. Om het wat gezellig te maken had ik nog nog een fles witte wijn bij die we net hadden gekocht. Melissa vroeg ons wie het initiatief wou nemen. We zegden dat zei dat maar moest doen.
Ik wist niet dat Melissa zo bazig kan zijn maar wat een leuke tijd. Eerst moet ik me uitkleden. Daarna hielp ze mijn vriendin. Melissa had een zwart setje lingerie aan dat ze ook uitspeelde. Daarna vrijde ze een tijdje met mujn vriendin en moest ik kijken. Daarna deed ze teken dat ik erbij moest komen. We hebben daar een stromend uurtje meegemaakt. Echt Melissa blijft voor mij een topper

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Melissa ,

Vandaag rond 16u eens een keer bij melissa geweest en na alle recencies over haar moet ik zeggen het is een klasse dame hoor ,
Al stond ze eigenlijk op t punt om naar huis te gaan wilde ze mij toch nog hebben dus niet verkeerd en ze deed haar helemaal uitkleden en
toen samen op bed waar ze lekker begon te pijpen en ik lekker aan haar kutje kon en voelde dat ze zeiknat was dus dat voelde heerlijk aan.
Helaas was likken bijbetalen bij melissa dus dat wordt voor een volgende keer maar ze is zeker aan te raden hoor.
Ze is erg lief maar zat wel op de klok te kijken om naar huis te gaan dus maar misschien een volgende keer beter en ze mag mij weer een keer
terug verwachten want het is een toppertje hoor

Dat is raar. Normaal voor 50 euro mag ik haar uitvoerig likken. Meestal betaal ik 70 of 100 euro.
Maar de eerste keer betaalde ik slechts 50 euro en hadden we 69. Ik mocht haar lang likken. Daarna legde ik haar op haar rug en likte ik haar verder. Tot ze vroeg om haar te neuken.
Soms doe ik dat maar soms neuk ik haar niet en blijf ik haar verder likken waarna ik dan op haar lichaam klaarkom.

Hopelijk begint ze niet te snel op haar klok te kijken en aan haar centen te denken want dat kom je soms al eens tegen.
Eerst zijn ze super gewillig maar naarmate ze de job doen wordt het bandwerk en tellen de centen.

Dat is raar. Normaal voor 50 euro mag ik haar uitvoerig likken. Meestal betaal ik 70 of 100 euro.
Maar de eerste keer betaalde ik slechts 50 euro en hadden we 69. Ik mocht haar lang likken. Daarna legde ik haar op haar rug en likte ik haar verder. Tot ze vroeg om haar te neuken.
Soms doe ik dat maar soms neuk ik haar niet en blijf ik haar verder likken waarna ik dan op haar lichaam klaarkom.

Hopelijk begint ze niet te snel op haar klok te kijken en aan haar centen te denken want dat kom je soms al eens tegen.
Eerst zijn ze super gewillig maar naarmate ze de job doen wordt het bandwerk en tellen de centen.
Blijkbaar als je meer betaald mag je ook meer zei ze en mag je haar ook likken en meerdere standjes maar het is een toppertje hoor

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze morgen 2e keer bij melissa geweest en ze was blijkbaar net aangekomen en was blijkbaar ook haar eerste klant.
Bij het binnengaan gelijk 50 euro overhandigd aan deze lieve dame en naar achteren gegaan en beide ons uitgekleed en mocht toen op t bed mogen gaan liggen en ging ze me tepels kussen en mijn ballen strelen en toen vroeg ze of ik haar wilde likken.
Natuurlijk is haar likken echt geen straf en ze genoot er ook nog van en na even gepijpt te zijn wilde ze graag doggy dus zogezegd zo gedaan en daarna haar gevraagd of ze on top wilde en dat deed ze ook graag.
Daarna ging ze lekker aan mijn pik trekken zachtjes en toen weer in 69 gelikt en god wat is het een geile donder en daarna nog lekker gewoon gelikt tussen haar benen en zo,n lekker kutje lekker zacht en een klein bosje getrimd haar denk een V figuurtje en daarna nog zitten praten even en ze vertelde dat ze deze zomer weer terug ging naar huis in bulgarije

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag toevallig bij Melissa geweest.
Het was niet veel soeps in Oostende en mijn eerste keuze was net bezet.

Melissa was haar net klaar aan het maken. Ik wou ze niet storen, maar de manier waarop ze me aankeek en glimlachte deed me wel iets.
Ik heb het niet zo voor de raamkloppende dames.

Ze opende de deur en was precies welgemeend blij om me te zien.
Ze is slank met kleine borsten. Niet meteen mijn type, maar ze lijkt me oprecht en ze heeft er wel zin in.

Ik was deze ochtend haar eerste klant.
Uitkleden en ze stelde me meteen 69 voor.
Deze meid wordt graag gebeft! Je voelt aan de manier waarop ze je pijpt hoe goed je bezig bent. Je kan ze behoorlijk wild krijgen. Tot op het punt dat ik haar moest neuken. Er komt ook geen glijmiddel aan te pas. Dit heeft ze ook precies niet nodig.
Het neuken was wild en passioneel. Ze maakt duidelijk wat ze leuk vindt, maar vergeet ook niet om te plezieren.

Hoogtepunt bereikt na een zeer ruime 20 minuten, waarna ze me vroeg of ik wat zenuwachtig was...
Wat een verademing.
De meeste dvp's willen je zo snel mogelijk buiten bij een vluggertje. Of tenminste toch na 15 minuten terug buiten.
Melissa niet. Van haar mocht het nog langer duren.
Ik zei dat ik haar tijd wou respecteren en ze lachte "next time baby".

Conclusie: ze ziet me zeker terug!

Gisteren nog eens Melissa bezocht, aan het raam zwaaide ze me gelijk toe, ik kon niet vlug genoeg binnen zijn. Zoals vorige sessies, beffen, 69-ke en een paar standjes.
Met zicht op haar heerlijke slanke rug en mijn pik lekker te zien in en uit glijden mijn zaad lekker diep in haar buikje mogen spuiten
Bij het aankleden vertelde ze me dat het zo kalm was met de werken en dat ze de centjes brood nodig had . Dus allen daar heen om haar wat te steunen, want het us een prachtig dame !!!
Mvg

Mike

Ik ben deze week ook eens bij Melissa en haar vriendin langsgeweest. Ben wel de naam van die vriendin vergeten, ze is iets ouder dan Melissa, maar fysiek lijken ze wel op elkaar. Alles wat hierboven werd beschreven is correct, buiten het tongzoenen dat was er bij mij niet bij. Maar Melissa heeft echt een prachtig lichaam met kleine heel mooie borstjes met grote donkerbruine tepels. Ze houdt van gebeft te worden, de vriendin is meer professioneel maar ook een lieve meid. De volgende keer ga ik toch voor Melissa alleen. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eindelijk weer bij Melissa geraakt na een lange tijd.
ze Herkende me gelijk en zo was het ijs weer gebroken ;-)
wel had ik een negatief gevoel achteraf, nl de klik van weleer was er niet meer.
was het haar dagje niet, ze zei me wel dat ze wat verkouden was, mss was dit de reden.

@ moderator, adres mag veranderd worden naar Vooruitgangstraat 14

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer eens bij mijn vaste meisje geweest en het blijft de enige topper van Oostende ook al vertelde ze me wel dat het heel erg rustig was qua klanten. Maar heb er weer heerlijk mogen likken strelen neuken in allerlei srandjes en ze vond alles even lekker.
Daarna nog een beetje lopen klieren en klooien met haar maar het is zo,n schatje daar smelt je gewoon voor en mocht ik weer eens tijd hebben en als ik van mijn werk kom en ze staat er probeer ik wel altijd even een praatje te maken met haar wat ze ook wel op prijs stelt.
Dus deze topper blijft me zien.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eindelijk eens bij Melissa geraakt. Normaal ben ik avondwandelaar maar Melissa werkt enkel overdag. Toen in vandaag met de trein toekwam om 15u waagde ik mijn kans. Ze was er....op nr. 14 idd.
Wat een verwenning. Meestal kan er maar wat meer als je vaker gaat maar Melissa verwende mij meteen als een vaste klant. Meteen knuffelen. De meeste houden zoveel mogelijk afstand en mag je amper aanraken. Niet zo met haar. Haar poes mocht ik direct uitgebreid beffen terwijl ze me lekker pijpte. En ze had het graag langdurig. Daarna missio en ook dan mocht ik mijn tijd nemen en gaven we elkaar likjes en kusjes. Toen vroeg ze of ze met een vibratortje met mijn kontje mocht spelen. Had ik wel zin in. Ondertussen mocht ik met haar zalige tietjes spelen en vingeren. En daarna ging de poes weer op mijn mond. Nadat ik klaarkwam mocht ik rustig verder likken en spelen. Geen tijdsdruk. Echt een topper.

Onlangs ook weer bij deze godin geweest voor een uurtje.
Ik had een klein flesje champagne mee. Na het betalen, ontkleden en wat snel drinken heb ik haar tegen de muur geplaatst en haar uitvoerig betast en haar lekker overal gekust. Wat ze apprecieerde. Daarna haar op de barkruk geplaatst en langdurig gelikt. Dit heeft ze dus heel graag.
Op haar voorstel bijbetaald voor een halfuurtje haar vriendin erbij.
Als "slave girl" zei Melissa al lachend.
Had ze al es alletwee maar haar vriendin vond ik toen niks.
Maar haar vriendin moest nu enkel braaf naakt liggen.
Melissa nam de hoodrol.
Amai, ze plaatste gelijk een butplug in dat kontje en vingerde haar vriendin.
En slaan en nijpen kan ze als een echte slavin. Amai.
Terwijl ik Melissa neukte was ze daarna haar girl aan het tongen en daarna haar poes aan het likken.
Daarna heb ik haar vriendin uitvoerig moeten likken en knijpen in de borstjes terwijl Melissa met mijn jongeheer bezig was. Daarna hebben ze samen een 69 gedaan terwijl ik me wat aftrok. Tot besluit me door Melissa laten klaarpijpen terwijl ik haar vriendin overal op haar mooie lichaam kuste en tikken gaf op borsten en buik. Zalige tijd beleefd.
Maar was goed voor deze keer.
Heb toch liever Melissa alleen.

Waarschijnlijk als je meer betaald dan de gebruikelijke 50 euro. 😉 In Gent is het ook zo kan wel maar dan moet je minstens 100 betalen. Dan mag je normaal gezien wel tongzoenen en beffen. Wat ik wel al heb gezien bij melissa, is dat ze haar wel laat beffen als je binnen gaat voor 50 euro. Blijkbaar wordt ze graag gebeft e. 😝😝
Nee zij weigert tongzoenen zelfs tegen extra betaling. Anderen in de straat doen het wel als extra.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gisteren dagje Oostende. Melissa gespot, beetje geaarzeld en toen was ze natuurlijk al bezet :). Dus gewacht tot klant buitenkwam en direct naar binnen.
Mijn oordeel??? Sociale meid met leuke opbouw in de sex.

Toen ik wisselde naar doggy kwam er toch een minder aangenaam, gekend geurtje naar boven walmen. En dit was dus nog voor 13 u!!!!!
Was het zij, de matras of de vorige klant???
Echt hygiënisch en discreet is het verre van....
Slechts gordijntje scheidt ons van haar buurvrouw die constant met een lip tot aan de grond op haar gsm zit te tokkkelen....
En de matras op verhoogje die een bed moet voorstellen zag er beetje sjofel uit.

Ik vraag me af of ze zich wel deftig verfrist na een poepslag. Want ik stelde vast dat er slechts een triestig lavabootje in een rommelig hoekje beschikbaar was om me beetje te kunnen verfrissen.

Toen vorige klant naar buiten kwam, zag ik ze met een handdoek rond haar lichaam en toen ik minuut later binnenstapte zat ze te roken.

Ga ik nog terug? Misschien....
She liked me she said by the way.....whatever :)
En ze fakete ook een orgasme op het einde van mijn poepslag....whatever :cool:

Ook heb ik ze beetje zitten plagen met haar leeftijd. Ik zei haar dat ik denk dat ze misschien 41 is maar zeker ouder dan 35.

Daarnaast was ze erg geïnteresserd in de recensies hier toen ik er over vertelde. Met haar pokkedure !!! :) gsm heb ik haar dan wegwijs gemaakt naar Girlsreview.....

Dus Melissa is lief, professioneel maar idd koningin éénoog in de stad der blinden :)))))

Had bij mijn laatste bezoek dezelfde indruk dat het met de hygiëne niet zo nauw werd genomen. Echt spijtig.
Ben dinsdag nog eens naar Melissa geweest. Ik had nog nooit kwalijke geurtjes waargenomen bij haar maar was nu toch een beetje op mijn hoede na jullie opmerkingen.
Ofwel heb ik geluk maar ik moet zeggen dat ze weer top was. Ik heb haar uitgebreid gebeft en ok haar kontje gelikt en het was een super fris plezier. Ik hou zeker niet van onfrisse gaatjes maar eerlijk is eerlijk: de hygiëne was top. Hopelijk hebben jullie een volgende keer meer geluk.

Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk eens bij Melissa geraakt daarnet en idd wat een topper! Ze kwam net toe met een step rond 10u mss iets later in de vooruitgangstraat 2, ze wees net iemand af denk ik? en had wat schrik dat ik hetzelfde ging tegenkomen, met dat ze zoveel bezet is dacht ik dat ze op iemand wachtte. Maar neen, toen ik passeerde aan het raam glimlachen en teken doen om binnen te stappen. Heb 100 euro betaald voor een halfuurtje. Bij mij was het enige probleem de taal, mijn Frans is echt beroerd en haar Engels is ook niet dat maar we begrepen elkaar wel.

Na ons uit te kleden en op het bed te gaan liggen begon ze me te pijpen en ging onmiddellijk in de 69 positie en vroeg you like that baby? Hah da zal wel zijn! En ik heb ook geen onfrisse geurtjes gemerkt integendeel, maar was natuurlijk wel de eerste. Ze is echt wel geil en ik kon het niet meer houden na 10 minuutjes, dan nog wat geknuffeld en beetje gelachen tot de tijd om was. Een aangename tijd met Melissa.

Ze klaagt en zaagt ook niet om extra geld ofzo wat ook wel een pluspunt is!
Ongetwijfeld de beste in Oostende momenteel.

Als ik erbij geraak ziet ze me zeker terug!

Ben dinsdag nog eens naar Melissa geweest. Ik had nog nooit kwalijke geurtjes waargenomen bij haar maar was nu toch een beetje op mijn hoede na jullie opmerkingen.
Ofwel heb ik geluk maar ik moet zeggen dat ze weer top was. Ik heb haar uitgebreid gebeft en ok haar kontje gelikt en het was een super fris plezier. Ik hou zeker niet van onfrisse gaatjes maar eerlijk is eerlijk: de hygiëne was top. Hopelijk hebben jullie een volgende keer meer geluk.
verleden week eerste beurt gehad bij Melissa en heb net hetzelfde als Erik999 ervaren en gedaan. Jammer van de matras en de gedeelde ruimte , maar eenmaal bezig dacht ik er eigenlijk niet aan. Leuke ervaring.

Vandaag nog eens geweest terug een top ervaring . Was nog niet geweest sinds ze op nr 2 zit. Is wel speciaal met die andere meid in dezelfde ruimte toen we 5min bezig waren kwam er een klant bij Melissa haar collega en kon ik haar horen kreunen en neuken best wel geil maar daar moet je natuurlijk voor zijn.
Melissa was terug top . Pijpen 69 met haar kontje te likken ,zij on top waar ze gespeeld of niet de indruk gaf echt te genieten en een beetje squirte ,afgesloten met doggy. Echt voldaan , ze rook lekker en smaakte heerlijk.

Terug
Bovenaan Onderaan