BigGuy1978
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Squirting
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- http://lynn-somers.be/dames/melissa/
- Totale kosten (in euro)
- 90
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag sinds lang nog eens langsgeweest bij Lynn Somers in Mol en deze keer gekozen voor de sympathieke Melissa. Melissa is een leuke Nederlandse meid die je instant een GFE biedt. Heel relaxed en toch heel geil. Ze pijpte me (uitzonderlijk) met condoom (vanwege de schrik voor COVID, maar vond dit helemaal niet erg): lekker diep, afwisselend tempo zonder mijn ballen te vergeten . Kortom een hemelse blowjob!
Ben fan van squirten en man, wat is deze meid een geil spuitertje! Had voor haar gekozen owv haar kunsten op dit vlak en heb het me echt niet beklaagd! Meermaals mijn handen vol tot aan mijn borstkas en been toe
Seks was hemels: variatie in de standjes (on top, reverse cowgirl, missio en doggy). Ze is heel meegaand en geniet er zelf ook heel hard van.
Melissa is een aanrader: Herhalingsgevaar? Toch wel groot
Ben fan van squirten en man, wat is deze meid een geil spuitertje! Had voor haar gekozen owv haar kunsten op dit vlak en heb het me echt niet beklaagd! Meermaals mijn handen vol tot aan mijn borstkas en been toe
Seks was hemels: variatie in de standjes (on top, reverse cowgirl, missio en doggy). Ze is heel meegaand en geniet er zelf ook heel hard van.
Melissa is een aanrader: Herhalingsgevaar? Toch wel groot