- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Shift
- Middag
- Totale kosten (in euro)
- teveel
Melissa bezocht enkele dagen voor ze op een welverdiend verlof is vertrokken. Haar job en die van alle hoertjes catalogeer ik onder de zware beroepen.
Vreemd dat er van haar hier nog geen topic is. Het forum is nog nieuw natuurlijk, maar toch.
Melissa is een oudgediende uit het SKW. Ik bezocht ze toch jaarlijs eens denk ik ( jaja ik denk soms, in tegenstelling tot wat sommigen menen te weten). Voorheen was haar vaste stek op SS18/1. Dit bezoek was op SS15/1 en was meteen mijn laatste.
Neuken was precies teveel gevraagd. Vroeger reed ze me fantastisch klaar en ik had daar nu nog eens zin in. Helaas.
Misschien had ze een slechte dag ? Het was allemaal maar saai. Ze vroeg steeds maar " what do you want, what do you want ? "
Bij mij geldt " It is not about the song, it is the singer that mathers "
Er was wel veel inzet van haar, maar geen speelsheid en spontaniteit. Gelukkig was er een spiegel aan het plafond en TV waar een geile video op het scherm .
Geen herhalingen meer hier voor mij. A wasted hour.
Vreemd dat er van haar hier nog geen topic is. Het forum is nog nieuw natuurlijk, maar toch.
Melissa is een oudgediende uit het SKW. Ik bezocht ze toch jaarlijs eens denk ik ( jaja ik denk soms, in tegenstelling tot wat sommigen menen te weten). Voorheen was haar vaste stek op SS18/1. Dit bezoek was op SS15/1 en was meteen mijn laatste.
Neuken was precies teveel gevraagd. Vroeger reed ze me fantastisch klaar en ik had daar nu nog eens zin in. Helaas.
Misschien had ze een slechte dag ? Het was allemaal maar saai. Ze vroeg steeds maar " what do you want, what do you want ? "
Bij mij geldt " It is not about the song, it is the singer that mathers "
Er was wel veel inzet van haar, maar geen speelsheid en spontaniteit. Gelukkig was er een spiegel aan het plafond en TV waar een geile video op het scherm .
Geen herhalingen meer hier voor mij. A wasted hour.