Recensie Melisa (Roe), Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joop.002

Newbie
11
12/07/24
12
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6695590-melisa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit weekend op zoek geweest naar een betaalbaar jong kutje om zonder rubber in tekeer te gaan. Ik weet dat ik dat bij de ramen niet hoef te proberen. Op kinky kwam ik Melisa tegen en na app-contact gaf zij aan dat zonder rubber neuken in kut en kont mogelijk is voor 150 euro (30 minuten). Klonk mij als een prima deal. Laat in de nacht afgereisd naar een groot appartementencomplex nabij Capelle. Vlak bij de snelweg en gratis parkeergelegenheid. Communicatie verliep ook prima en ze liet mij op de afgesproken tijd naar binnen.

Bij binnenkomt kreeg ik meteen een flinke stijve want het is een heerlijke verschijning. Ze gaf overigens zelf meteen aan dat ze Roemeens is (en niet Zuid-Europees / Spaanstalig) zoals haar advertentie doet vermoeden. Is overigens wel het meisje van de foto en zeer knap. Spreekt ook prima Engels en vriendelijk genoeg.

Eenmaal op bed begon ze gelijk met pijpen zonder condoom en dat deed ze op zich goed. Ze gaf aan dat je niet in haar mondje mag klaarkomen, maar ze zei niet dat klaarkomen in haar vagina een probleem is. Na een pijp beurt van ca 5 minuten vroeg ze of ik on top wil maar wilde eerst doggy. Der kut is goed strak en het is lang geleden dat ik zo'n jong sletje bare aan mn pik heb gevoeld dus hield het niet lang vol. Snel geswitched naar missio en nog een paar minuutjes op der in liggen beuken tot ik een flinke smak sperma netjes in der kut naar binnen heb geblazen. Daarna gelijk broek gehesen en weggegaan. Prima beurt voor die 150 euro.
 
Ik heb zelf niets gemerkt van de aanwezigheid van anderen. Maar ik had wel een sterk vermoeden dat de planning via een booker gaat omdat ze bij aankomst niet wist hoe lang ik wilde en wat we precies hadden afgesproken, terwijl we dat echt 20 minuten eerder uitgebreid per app hadden besproken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan