Recensie Melany, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

L-dawg

Newbie
11
13/03/25
11
2
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2912250-melany
Totale kosten (in euro)
250
Net geweest. Het is sowieso de dame op de foto, maar typisch zo'n geval dat hoe langer je met haar doorneemt hoe minder indrukwekkend ze is. Echt wel een knappe dame hoor. Maar toen ze me via de lift ophaalde dacht ik echt wel, wow dit is een 9. Ga ik zo met een filmster naar bed. Maar dan ben je in de kamer, gaat alles uit etc. En wordt de illusie een stuk minder. Haar silicoontjes vind ik zelf minder, had dan liever kleinere naturel borsten gezien (zonde).

Ook wordt het minder omdat ze wat terughoudend is. Ze zoent wel, maar laat het op zich afkomen en erg terughoudend. Ook probeert ze je wel beetje weg te werken, ik moest 'logica' gebruiken om aan te tonen dat ik nog kwartiertje de tijd had voor tweede ronde.

Als ik heel streng zou zijn 3,5 sterren, maar ze is verder wel gewoon lief en houdt zich verder aan haar afspraken (welke je opnieuw moet maken, want boeker, eigenlijk wilde ze ook 50 extra voor zoenen, maar omdat het afgesproken was liet ze het gaan).

Ik geef het wel 4 sterren omdat ik misschien ook wel erg kritisch kan zijn, ik heb vijf sterren recensies gelezen van dames welke echt niet voor mij bestemd zijn en ik zelf twee sterren zou geven qua uiterlijk. Dus het is een overwogen recensie en denk dat andere leden veel plezier aan haar zouden kunnen hebben. Ojah, bijna vergeten, wel pzc en lekker sloppy, maar de balls meepakken doet ze niet 😔

Terug
Bovenaan Onderaan