- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/lelystad/1242131-gabriella
In een vlaag van verstandsverbijstering vandaag een afspraak gemaakt met een voor mij onbekende dame Gabriella.
Ik had deze dame, of in ieder geval foto's ervan al op meerdere plaatsen in Nederland zien opduiken.
Nou was ik toevallig in Lelystad en had wat kriebel...
Een afspraak was vlot gemaakt via whatts App.
Op de plek aangekomen liet ze mee eerst 10 minuten wachten, ze was bezig zich klaar te maken voor mijn bezoek.
Ik zag alleen maar dat ze online bezig was, waarschijnlijk met andere gegadigden.
Eindelijk kreeg ik het huisnummer en stond voor de deur.
De deur ging open en ik stapte naar binnen.
Achter de deur stond niet de Gabriella van de foto's, maar een moddervette kleine tante, die nog steeds heel druk was met haar telefoon.
Puur uit instinctief lijfsbehoud, deed ik een stap terug en was weer buiten, de vrijheid lonkte!
Not the girl from te picture, heb ik beleefdheidshalve geroepen en nam de benen.
In de auto moets ik aan een gevleugelde uitspraak denken van Kenny Roberts, een oud wereldkampioen wegrace en dirt track uit de jaren 70.
Hij kreeg van Yamaha toen een motor die hij levens gevaarlijk vond en zei:
They can't pay me enough to ride the damn thing!!!!!!!
Nou, dat had ik ook!
Ik had deze dame, of in ieder geval foto's ervan al op meerdere plaatsen in Nederland zien opduiken.
Nou was ik toevallig in Lelystad en had wat kriebel...
Een afspraak was vlot gemaakt via whatts App.
Op de plek aangekomen liet ze mee eerst 10 minuten wachten, ze was bezig zich klaar te maken voor mijn bezoek.
Ik zag alleen maar dat ze online bezig was, waarschijnlijk met andere gegadigden.
Eindelijk kreeg ik het huisnummer en stond voor de deur.
De deur ging open en ik stapte naar binnen.
Achter de deur stond niet de Gabriella van de foto's, maar een moddervette kleine tante, die nog steeds heel druk was met haar telefoon.
Puur uit instinctief lijfsbehoud, deed ik een stap terug en was weer buiten, de vrijheid lonkte!
Not the girl from te picture, heb ik beleefdheidshalve geroepen en nam de benen.
In de auto moets ik aan een gevleugelde uitspraak denken van Kenny Roberts, een oud wereldkampioen wegrace en dirt track uit de jaren 70.
Hij kreeg van Yamaha toen een motor die hij levens gevaarlijk vond en zei:
They can't pay me enough to ride the damn thing!!!!!!!
Nou, dat had ik ook!