Recensie Melanie, Dendermonde 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Steven73

Wandelaar
64
26/12/22
24
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-sexy-melain-in-dendermonde-my-profile-is-100-percent-real.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren afspraak gemaakt met deze Afrikaanse en mocht een anderhalf uur later gaan. Had gevraagd om haar zwarte outfit te dragen en dit was geen probleem en uiteraard stond ze me daarin op te wachten. Het huisje waar ze ontvangt is een beetje bouwvallig daar ze er juist werken aan het werken zijn maar er is privacy en geen parkeer problemen.
Bij binnenkomst komt ze met haar stevige kont tegen je schuren en mag je alles al eens aftasten en begint ze je uit te kleden. Je mag plaats nemen op bed waar ze je heel lekker begint te pijpen en deepthroaten in 69 en ze neemt hem helemaal in haar mondje moest ze kunnen de ballen erbij. Je mag haar beffen waar ze heel veel van geniet wil je haar vingeren dan doet ze een condoom om je vinger maar het moet wel zachtjes gebeuren anders stopt het zegt ze. Heeft haar dan omgedraaid en is op mij komen zitten en liet haar eens goed gaan het beffen had haar geil gemaakt en haar borsten vlogen alle kanten op.
Heb het dan afgemaakt in doggy met zicht op haar lekkere stevige kont terwijl ze met haar clitje speelde. Achteraf een stevige massage gekregen met als orgelpunt nog een 2de climax toen ze mij klaar pijpte. Een tegenvaller is wel dat ze bijna niet aan tongkussen doet zelfs bijna niet kussen. Ik heb ze 4sterren gegeven in het algemeen omdat de seks en vooral het pijpen uitstekend waren. De extra's moet je niet betalen behalve anaal, douchen is mogelijk.

Terug
Bovenaan Onderaan