Recensie Melanie, Geetbets

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

coco flanel

Wandelaar
60
28/12/21
37
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/melanie-gfe-14.html
Vandaag een bezoek gebracht aan de bloedmooie Melanie te Geetbets Vlaams Brabant. Deze top atlete speelt volleybal op hoog niveau en dat merk je aan haar lichaam . Ze bezit een stel heel mooie kleine borstjes waar ik liefhebber van ben. Maar als ze haar mooie bruine benen open spreid zie je een gigantische mooie roze clitoris die smeekt om gelikt te worden . Een parel van een clitoris die ze niet kan wegsteken Zelfs wanneer haar mooie benen gesloten zijn prijkt deze roze paddenstoel tussen haar schaamlippen door. (dit zie je wel vaker met topsporters die veel sport vitamientjes genomen hebben ).Het was een topdate voor mij .Heerlijk lang met mijn tong haar clit gemasseerd tot ze klaar kwam . Allebei heel goed genoten . vervolgens heeft ze mij tot een manueel hoogtepunt gebracht , ze wouw me graag zie spuiten op haar lichaam . ze is mooi ,lief ,meegaand, en heeft mooie witte tanden. Zeker voor herhaling vatbaar. Spijtig dat ze maar enkele dagen hier blijft . Ik ben zelden zo opgewonden geraakt als vandaag bij haar !Ze is meer dan een bezoekje waard .

Terug
Bovenaan Onderaan