Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Normaal
Gisterenavond een afspraak met haar gemaakt om haar vanmiddag om 13.00 u. te bezoeken. Ze bevestigde de afspraak en het adres in Almere. Daar aangekomen aangegeven dat ik in de straat was die ze aangegeven had met het verzoek het huisnummer door te geven. Omdat ik geen reactie kreeg nog maar even een appje gestuurd dat ik er was. Uiteindelijk tot 13.20 u. gewacht maar geen enkele reactie gekregen dus maar naar huis gegaan.Onderweg kreeg ik omstreeks 14.30 u. een appje van haar met sorry.
Gisterenavond een afspraak met haar gemaakt om haar vanmiddag om 13.00 u. te bezoeken. Ze bevestigde de afspraak en het adres in Almere. Daar aangekomen aangegeven dat ik in de straat was die ze aangegeven had met het verzoek het huisnummer door te geven. Omdat ik geen reactie kreeg nog maar even een appje gestuurd dat ik er was. Uiteindelijk tot 13.20 u. gewacht maar geen enkele reactie gekregen dus maar naar huis gegaan.
Onderweg kreeg ik omstreeks 14.30 u. een appje van haar met sorry.