WHEM Melania, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.732
02/07/21
4.576
47
Er zijn nogal veel Melania's, maar volgens mij was naar deze dame nog niet gevraagd.

Een mooie meid, maar is het een Insta model wiens foto's geript zijn of is dit echt de dame die de deur open doet?

Erg benieuwd!

die insta model deed nog een update vanuit Kazan, Tatarstan 18u geleden. Nu kende ik wel een dvp uit Kazan (nee het was geen Hans), maar ik denk niet dat die dilya dilya nu in Nederland is.

Kan me nog herinneren dat ze een tijdje in Den haag heeft gezeten. Toen ik haar een app stuurde gaf ze meteen het adres door. Veel te snel naar mijn mening. Ik vertrouwde het zaakje niet. Dat werd bevestigd toen het Instagram profiel bekend werd. Maar die echte Dilya is wel een aantrekkelijke dame zeg...? Ik wil best wel een keertje naar Tatarstan. ?

Laatst bewerkt:
Ging dat over deze dame (zelfde advertentienummer) of nu wellicht eigen foto's? Of dezelfde oplichterij maar met een andere dame 🙄

Kan me niet indenken dat dit de Melania is waar @knightrider een topic voor startte en kijkt ook niet op het account waar @sakendayo naar refereert...

Advertenties met 60/90/150 prijsstelling skip ik al bij voorbaat. Ik krijg al gelijk de kriebels als ik zulke advertenties voorbij zien komen en dat zijn niet de kriebels tussen mijn benen.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan