Recensie Meili, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peterpanhonda

Newbie
12
10/02/22
5
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het reizend circus is inmiddels wel bekend met de dames die er bij aankomst totaal niet op lijken en gemiddeld
10 to 15 jaar ouder zijn.
Ik heb een speld in een hooiberg gevonden die ik met jullie wil delen.
Haar naam is Meili. het is het tegenovergestelde van wat we gewoon zijn bij de Chinese dames.
Deze ziet er zelfs beter uit dat op de foto's! Het is bovendien een bijzonder aardig en gemotiveerd meisje.
Ze communiceert vooraf als de beste , foutloos in het Nederlands.....weliswaar met gebruik van de vertaalapp.
Totaal geen tijdsdruk en ze doet meer dan ze adverteert.
Ze beweert zelfstandig te werken zonder baas en ontvangt op de tweede verdieping in een rijwoning in Wilrijk.
Het appartement is mooi ingericht en kraaknet. Er is mogelijkheid om te douchen.
Enige nadeel zou kunnen zijn dat geen woord Engels spreekt maar daar kom ik niet voor.
Met stip de beste Chinese die ik ooit gehad heb.

Het reizend circus is inmiddels wel bekend met de dames die er bij aankomst totaal niet op lijken en gemiddeld
Haar naam is Meili. het is het tegenovergestelde van wat we gewoon zijn bij de Chinese dames.
Deze ziet er zelfs beter uit dat op de foto's! Het is bovendien een bijzonder aardig en gemotiveerd meisje.
Ze communiceert vooraf als de beste , foutloos in het Nederlands.....weliswaar met gebruik van de vertaalapp.
Totaal geen tijdsdruk en ze doet meer dan ze adverteert.
Ze beweert zelfstandig te werken zonder baas en ontvangt op de tweede verdieping in een rijwoning in Wilrijk.
Het appartement is mooi ingericht en kraaknet. Er is mogelijkheid om te douchen.
Enige nadeel zou kunnen zijn dat geen woord Engels spreekt maar daar kom ik niet voor.
Geen linkje?

Dat komt helaas maar al te vaak voor. Wat niet wegneemt dat je er ook geluk kan mee hebben. Heel soms zijn ze mooier dan de foto's liet vermoeden, maar meestal is het wel omgekeerd. Qua seks valt het vaak behoorlijk mee, maar ook hier moet je dat geluk hebben.
In hoeverre bevat de eerste recensie van Peterpanhonda in 3 jaar lidmaatschap misschien een vleugje van een reclameboodschap, of in hoeverre moeten we alles 'serieus' nemen? Deze Meili adverteert dus met de naam Anniek, maar de advertentie is geplaatst door Meili. Meestal duidt zoiets op een overgenomen profiel, waarbij nu een andere meid een bestaand profiel gaat gestalte geven. Alhoewel dat wel meer voor komt, blijf ik dat een red-flag vinden.
Ze beweert zelfstandig te werken zonder baas
Er zijn er wel meer die dat beweren. Ze weten dat klanten dat liever hebben. Of het waar is, valt moeilijk te achterhalen. In principe hoeft dat niet noodzakelijk een verband te houden met de geleverde service. Zelfs diegenen die met zekerheid wél in een netwerk zitten, giechelen en gibberen er bij een date op los, en je kan er vaak best wel leuke seks mee hebben.

Zijn zij gedwongen om deze job te doen? Who knows... De meesten laten hierover natuurlijk niets los, ook al door het taalprobleem. Als klant is het erg moeilijk, zoniet onmogelijk, om ook maar een beetje in hun leefwereld te kunnen kijken. Het is gewoon binnenkomen, betalen en seksen, want kennismaken en praten gaat toch niet.
Enige nadeel zou kunnen zijn dat ze geen woord Engels spreekt maar daar kom ik niet voor.
Daarin verschilt zij dan alvast niet van zowat alle andere Chinese dvp's die online in de aanbieding staan.
Ik wil dat best geloven, maar de vraag is dan wel: hoeveel Chineesjes heb je ooit gehad? Is zij de beste uit 2, 3, 4, 5....20 Chinese meiden die je bezocht?

dame heeft al een topic :cool: ,kan dus samen gevoegd worden ,werkt al lang in belgie
ontvangt nu in borgerhout

nee hoor, :cool: werk al heel lang op vaste plaatsen zelfde geld voor Laura die ook in antwerpen werkt, beide super dames die goede service geven
Sorry Copkiller, ik denk dat we het over verschillende DVP's hebben. Ik herinner me een profiel van een Anna dat er aantrekkelijk uitzag, maar telkens fake bleek te zijn en dat opdook in o.a. in Genk, Lommel, Antwerpen, Zuienkerke, St.-Kwintens-Lennik en nog wel wat plaatsen... Ik geloof je graag dat deze dus wel ok is.

Laura in Wilrijk is inderdaad één van de écht goede Chinese dames in het Antwerpse. Ik dacht dat ik er ooit iets over geschreven had, maar ik vind haar topic niet terug.

Dat komt helaas maar al te vaak voor. Wat niet wegneemt dat je er ook geluk kan mee hebben. Heel soms zijn ze mooier dan de foto's liet vermoeden, maar meestal is het wel omgekeerd. Qua seks valt het vaak behoorlijk mee, maar ook hier moet je dat geluk hebben.

In hoeverre bevat de eerste recensie van Peterpanhonda in 3 jaar lidmaatschap misschien een vleugje van een reclameboodschap, of in hoeverre moeten we alles 'serieus' nemen? Deze Meili adverteert dus met de naam Anniek, maar de advertentie is geplaatst door Meili. Meestal duidt zoiets op een overgenomen profiel, waarbij nu een andere meid een bestaand profiel gaat gestalte geven. Alhoewel dat wel meer voor komt, blijf ik dat een red-flag vinden.

Er zijn er wel meer die dat beweren. Ze weten dat klanten dat liever hebben. Of het waar is, valt moeilijk te achterhalen. In principe hoeft dat niet noodzakelijk een verband te houden met de geleverde service. Zelfs diegenen die met zekerheid wél in een netwerk zitten, giechelen en gibberen er bij een date op los, en je kan er vaak best wel leuke seks mee hebben.

Zijn zij gedwongen om deze job te doen? Who knows... De meesten laten hierover natuurlijk niets los, ook al door het taalprobleem. Als klant is het erg moeilijk, zoniet onmogelijk, om ook maar een beetje in hun leefwereld te kunnen kijken. Het is gewoon binnenkomen, betalen en seksen, want kennismaken en praten gaat toch niet.

Daarin verschilt zij dan alvast niet van zowat alle andere Chinese dvp's die online in de aanbieding staan.

Ik wil dat best geloven, maar de vraag is dan wel: hoeveel Chineesjes heb je ooit gehad? Is zij de beste uit 2, 3, 4, 5....20 Chinese meiden die je bezocht?
Ik heb zoals velen onder jullie een hoop slechte ervaringen gehad met Chinese dames.
Nu is er na mijn mening eindelijk eentje die een prima service levert en gelijk zijn er een hoop die dit in twijfel trekken.
"Oei eerste recensie in 3 jaar…lijkt op reclame…..hoeveel Chineesjes heb je gehad….enz.
Misschien is dit de reden wel waarom het mijn eerste recensie was en nu tegelijkertijd de laatste…
Als je mijn recensie in twijfel trekt ga er dan gewoon niet naartoe en zoek iets anders…
Jongens toch... dit is één van die Chineesjes die al jaren rondtrekt in dit circuit...
Blijkbaar heb jij al meer dan 1100 berichten verstuurd.
Informeer jezelf eerst voordat je een goede recensie compleet in twijfel trekt en dan nog eens verward met een andere dvp'
Beter 1 eerlijke recensie op 3 jaar dan een hoop nonsens te verkopen.
Jij verdient de rode vlag.

Terug
Bovenaan Onderaan