Recensie Mei, Saitarn, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karmageddon

Stamgast
Supporter
Forumpionier
424
04/07/21
547
27
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ondanks mijn mindere ervaringen bij Saitarn wilde ik er toch nog wel een keer langsgaan, omdat ik hoorde dat er een nieuwe dame was begonnen die Mei heet. Dus op richting Rotterdam waar eenmaal daar aangekomen de deur werd opengedaan door Fa, die ik nog niet eerder had gezien en er op zich niet onaantrekkelijk uitzag. Maar goed, ik vertelde haar dat ik voor Mei kwam die zich netjes voorstelde en even later vertelde dat Fa een vriendin van haar was.

Mei is heel klein van stuk, ik denk nog geen 1.40, en ze gaf aan het werk inderdaad nog maar kort te doen, maar haar best te zullen doen. Een en ander verklaarde dat ze nog een beetje onzeker en nerveus overkwam. Hoe dan ook, ze begon met masseren en anders dan ik gewend ben wisselde ze oppervlakkig masseren af met kort b2b-contact. Er zat helaas niet heel veel afwisseling in, dus ik was blij dat ze op een gegeven moment toch besloot om na mijn rug en nek uitgebreid te hebben gemasseerd af te dalen naar beneden. Normaal gesproken zou ik aangeven dat ik wel van wat meer druk houd, maar ik was een beetje bang dat dit haar nog onzekerder zou maken en ten koste zou gaan van de sfeer die wel goed te noemen was. Ik denk dat ze mede door haar nervositeit enorm veel praatte. Ik had in ieder geval geenszins het idee dat ze dit deed om de tijd te rekken.

Tot aan het moment van omdraaien was er helaas nog geen sprake van teasen, zoals ik dat meestal gewend ben. Gelukkig veranderde dit na het omdraaien wel, al was de focus al wel snel op mijn pielemans. Een korte b2b werd gevolgd door een beetje blazen op mijn borstkas waarna ze mijn pielemans lekker tussen haar borsten nam. Hierdoor kwam ik al zeer snel in opperste staat van paraatheid en na een korte handjob kwam ik tot een fijne ontlading.

Deze ervaring was een stuk beter dan mijn vorige twee bij Saitarn (met Didi en Ploy), maar mijn ervaring blijft dat er hier opvallend wat dames werken die weinig tot geen ervaring hebben met masseren an sich. Dit keer kon ik er wel mee leven, maar hoe leuk de dame ook is, voor mij blijft de kwaliteit van de (erotische) massage toch hoofdzaak en die was ook deze keer helaas al met al vrij matig (ook al zie ik in Mei nog wel enige potentie).
 
Terug
Bovenaan Onderaan