Recensie Megan, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aap020

Newbie
15
31/01/24
13
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1393085-megan
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij de jonge latijnse dame geweest vrouw ontvang 10 minuut afstand van metro station Oostplein. Afspraak maken was wel beetje hoofdpijn aangezien ik kwartier moest wachten dan de afgesproken tijd,maar goed eenmaal bij de locatie is het een zeer mooi en nieuwe appartement die echt schoon aanvoelde. De deur werd open gemaak en was inderdaad de dame van de profiel dame is van columbiaanse afkomst en zag en klonk heel jong ze gaf aan dat ze 23 jaar oud was ik geloof het wel . In de woning verblijf een andere dame die ook werk. De kamer waar ik naartoe geleid werd was groot en schoon met een groot bed.


Hierbij vroeg ik aan haar voor een 30 minuten en als extra blowjob zonder condoom. Dame zei dat ze blowjob zonder alleen als je een uur neemt dus hierbij gaf ik haar 150 eu voor een uur. Dame begreep beetje engels maar was nog helaas tezwak om gesprek tevoeren dus voor mensen die GFE verwachten word hem niet als je geen spaans kan. Ik heb zelf nooit hogen eisen bij bezoeken ben totaal niet van om deze dames tezoenen of telikken en ben ook niet van de GFE
dus deze review is meer handig voor de simpele wandelaars die snel even wil pompen.

Date begon met muziekje aan en met haar lichaam tegen je aanschuren (was zelf nog aan gekleed) om je hard te maken dat deed ze voor 10 minuten wat heel fijn aanvoelde waardoor je rustig haar lichaam kon voelen. Hierna moch ik me kleding uitdoen en begon ze me penis tecontroleren op hygiene blijkbaar was dat goed en begon ze het heel goed schoontemaken wat ik niet erg vind want voelde zeer fijn aan. vervolgens werd ik 10 minuten bare gepijp vervolgens mocht ik in missionary beginnen maar ze voelde echt heel strak aan voor me waardoor het een vrij kort sessie werd,,na klaarkomen in haar met plastic kreeg ik een massage en was het wel voor mij goed aangezien ik helaas zelf geen tijd had om volle uur temaken.

Dus ja als je niks bijzonders verwacht en even een jonge knappe dames wil doen is zei wel goed voor mij zeker herhaling vatbaar aangezien ze best goeie prijs heb 150 voor 1 uur en blowjob zonder vind ik mooi prijs voor een knappe meid van 23 jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan