Recensie Megan, Rotterdam (vh Amsterdam, Den Haag, Zwolle) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
540
06/12/21
1.015
96
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9742020-megan
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het appcontact met Megan was uitstekend. Ze zal wel Google translate gebruikt hebben, maar ze reageerde in ieder geval goed en stond ook open voor een video voor de zekerheid. Die klopte helemaal met haar profiel, dus ik durfde de gok wel aan.

Ontvangst op een middelmatige locatie, waar het niet geweldig schoon was, maar ook geen uitdragerij. Betaald voor een uurtje en ze stak direct van wal. Niet vooraf opfrissen, altijd een beetje een domper. Maar dat mocht de pret niet drukken, Megan is een gigantisch lekkere voluptueuze latina met een mega kont en enorme tieten. Ze doet graag een dansje en draait wat in haar nakie om je heen, heerlijk. Ze stelt zelf voor om de olie erbij te pakken, zodat je dat enorme lijf helemaal glibberig kan maken, een geweldig gezicht.

Zoenen is helaas erg beperkt en al helemaal niet met tong. PZC zat er ook niet in, maar ook met was het zeker geen straf. De echte lol kwam pas bij het neuken. Wat een overdaad, ze lijkt er echt van te genieten en neemt er uitgebreid de tijd voor. De aanblik van die enorme tieten, glimmend van de olie, het is bijna niet vol te houden. Gelukkig heb ik mijn best gedaan en er lang van mogen genieten, ze leek zelfs een beetje teleurgesteld dat het afgelopen was. Daarna nog rustig bij kunnen komen en ruim over het uur gegaan, ik voelde absoluut geen haast bij haar.

Ook achteraf zat opfrissen er niet in, zonde en onbegrijpelijk en voor mij een reden om een tweede keer mogelijk niet te doen. Jammer, want oh man, ze is wel echt vreselijk lekker.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9742020-megan#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heerlijke date gehad met deze lange dame met een heerlijke reet en tieten waar je lang aan mag sabelen. Enige minpuntje is dat ze niet aan tongzoenen deed. Date was voor de rest goed en ze wilde dat ik de volgende keer een uur kwam. Ik gaf aan dat we dan wel moeten zoenen want anders kom ik niet :) Na een ok amor en een kus afscheid genomen.

Grootste smet op de date was dat het in een flat is vrij hoog en ik fucking hoogtevrees heb dus. Was winderig en stel me wellicht aan maar als fijn ervaarde ik het niet :p Duurde ook lang voordat ze update maar dat kan te maken hebben met eerder genoemde hoogtervrees :p
 
Hoe gaat de communicatie met deze dame ? Mijn Spaans gaat niet verder dan : "dos cerveza por pavor". Gaat het in Engels of toch een beetje Nederlands ?
En hoe hoog is die flat eigenlijk ? Heb hetzelfde probleem als K01980 😥
 
Ik had gisteren een afspraak met haar gemaakt, het ging allemaal gemakkelijk via Whatsapp. Ze vroeg of ik naar een bepaalde straat wilde komen, ik was ruim op tijd aanwezig maar heb niks meer van haar gehoord... Jammer want als ik de foto's en videos bekijk zie ik wel mijn type dame, ook hebben de positieve recensies mij getriggerd. Ik kom niet bepaald uit de buurt dus baalde er wel van, ik ben maar richting de Doubletstraat gegaan om toch nog aan mijn trekken te komen...
 
Wat een kl… streek zeg. 😡 Hoop dat ze het later nog netjes heeft uitgelegd waarom ze niets meer liet horen. Alhoewel ze een fantastisch lichaam heeft (volgens de foto's) lijkt het me toch een TMM.
 
ik heb tot op heden niks gehoord. Ze ziet er echt uit als een topper, ik vertrouwde het eerst niet helemaal maar omdat ik de recensies zag dacht ik 'het zit wel goed'
 
Best vreemd, als je hierboven kijkt zijn er toch heren die een date met haar hebben gehad, ook op kinky staan er ook positieve reviews. Ze had tenminste wat kunnen laten weten dan had ik niet die kant op gegaan en had ik het wat dichter bij huis gezocht. Ik heb het support team van Kinky in ieder geval op de hoogte gebracht, die zullen er een melding van maken, wat het oplevert weet ik niet maar ik wil andere behoeden omdat ze dus bereid is om zulke streken uit te halen...
 
Laatst bewerkt:
kon je een beetje parkeren daar en qua squirten doet ze dat
met bij betalen squirt ze met haar statifyer en man je neem je duikbril en snorkel mee
contact eindelijk gelukt adres gekregen daar moets ik even wachten.

bij binnenkomst wat een vrouw wat een billen en borsten en wat is ze kan mooi koppie mooie ogen.
drie zoenen en werd naar de kamer begeleid ondertussen hoorde ik een andere dame flink geluid maken en toevallig wist ik dat dat moriah was die op hetzelfde adres ontvang hoop haar nog dze week voor de tweede keer te nemen.
alles afgehandeld en begonnen om dat ichaam te onderzoeken ondewrtussen kreeg ik zoentjes op me wang en werd me broek los gemaakt en vroeg ze of ik me verder wilde uitkleden.
daarna heerlkije met die mooe groten borsten gespeeld terwijl mij lul flink onderhanden werd genomen door haar handen.
toen ging ze op het bed liggen beentjes wijd en moest ik haar beffen en man wat vindt ze dat lekker ze houd je hoofd beet en begeleid je wat ze wilt harder zachter klit of gaatje toen ze door had dat ik ook graag haar kontgaatje likte werd ik veelvuldig daarheen begeleid naar dat ze rustig klaar kwam hoopte ik dat ik haar mocht neuken maar kreeg die tieten in me gezicht gedrukt en moest daarmee spelen.
totdat ze weer gelikt wilde worden en zodoende tweede ronde beffen wat vindt ze dit heerlijk. het geluid dat ze maak is duidelijk aan te horen dat ze ervan genoot.

daarna on me rug gelegd condoom erom ervoor heerlijk gepijpt en toen kwam ze op me zitten wat is deze dame strak.
zo heeft ze me heerlijk klaar geneukt in verschillende tsandjes bovenop me en verschillende snelheden en wat een uitzicht op dat mooie koppie en tieten.

daarna goede massage en toen die klaar was moest ik weer op me rug gaan liggen kwam de statisfyer erbij en zat ze op borst hoogte vlak voor me gezicht met zichzelf te spelen .
ik zag haar lichaam gaan schokken ze kreunde heerlijk luid en daar ginngen die sluizen op wat kan dez dame squirten liefst 4x vol in me gezicht en op me borst.

toen ze niet meer kon lag ze naast me en ben ik geliujk begonnen met haar te beffen en zelfs toen kreeg ik nog een geile straal tot twe keer toe vol me mond in en megan lag trillend en shakend op bed en als ik haar aanraakte werd het erger.
terwijl ze daar lag werd er heerlijk aan me lul getrokken.
toen ze een beetje bijkwan op haar knietsjes aan het rand van het bed eb haar zo heerlijk tot ze weer kwam staand geneukt doggy
wat was dat kutje lekker om te neuke heerlijk nat en zo geil.

doorgegaan totdat ik ook weer kwam.

Megan ik een top dame ben je lief voor haar is zij dat ook voor jou .

hoop van de week eigenlijk megan en moriah samen te hebben
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9742020-megan#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Uhm rectificatie momentje😅

Ik kom normaal gesproken nooit in Rotterdam, vorige week was ik er special naar afgereisd voor deze dame en ging de date om onbekende reden niet door. Dit weekend was ik er toevallig heen met vrienden onder het mom van 'een andere stad bezoeken' Ik ben toch gaan proberen om weer met haar af te spreken en met succes.

Ik stuurde haar bericht via Whatsapp en nog geen halfuur later werd ik binnengelaten aan haar ontvangstadres. Een knappe latina met rondingen op de juiste plek deed de deur open, 100% zeker de dame van de foto's en filmpjes. Na de kennismaking kon ik me opfrissen en kont het feest beginnen, we gingen elkaar lichaam wat verkennen en ik merkte al gauw dat ze geil word als je aan haar tepels gaat zuigen.

De seks zelf was prima, het mocht van mij met wat meer overgave maar het was voor alsnog goed. Ik kreeg de na de seks nog een lekkere massage van haar en daarna ging ik douchen, deze dame is hygiënisch en dat kan ik wel waarderen. Tongzoenen stelt helaas inderdaad niet veel voor maar al met al wel voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan