- BDSM spel
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Soft SM
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.smstudio-almere.nl/meesteres-tayra/
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik ben de laatste tijd een beetje zoekende naar een nieuwe vaste meesteres en zo ben ik twee weken geleden bij Meesteres Tayra in Privehuis Almere beland. Ik wist vooraf niet heel goed wat ik er van kon verwachten omdat ik niet echt een recensie kon vinden.
Terugkijkend op de sessie heb ik het als een hele aparte sessie ervaren. Ik werd goed vast gebonden wat erg fijn was, daarnaast straalde ze heel veel rust uit maar kwam ze vooral aan het begin ook wat afstandelijk over (aan het eind van de sessie was dat wel minder) ik denk dat het een beetje bij haar beleving hoort die ze neer wilt zetten.. Tijdens de sessies was ze vooral met me mind bezig is. Achteraf gezien was het een sessie heel anders dan ik gewend was van BDSM sessie en is het meer een hele beleving geworden.
Wil je een keer een ander type bdsm sessie ervaren dan raad ik haar zeker aan.
Terugkijkend op de sessie heb ik het als een hele aparte sessie ervaren. Ik werd goed vast gebonden wat erg fijn was, daarnaast straalde ze heel veel rust uit maar kwam ze vooral aan het begin ook wat afstandelijk over (aan het eind van de sessie was dat wel minder) ik denk dat het een beetje bij haar beleving hoort die ze neer wilt zetten.. Tijdens de sessies was ze vooral met me mind bezig is. Achteraf gezien was het een sessie heel anders dan ik gewend was van BDSM sessie en is het meer een hele beleving geworden.
Wil je een keer een ander type bdsm sessie ervaren dan raad ik haar zeker aan.