Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

witpikje

Newbie
14
23/03/23
13
2
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Soft SM
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Voetfetish
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/spannende-massage-met-happy-end_7875784
Totale kosten (in euro)
150
Ik stuitte op een voetlovers advertentie van Meesteres Stella, waarbij we via Whatsapp een fijn gesprek hadden. Gezien onze afstand was het contact even een paar weken verwaterd, maar toen ik in de buurt van Den Haag moest zijn, kwamen we weer in contact. Op de dag zelf hadden we een kort telefoongesprek, waarbij ik ineens een mooie stem aan de andere kant van de lijn hoorde.

Daar even kort aan elkaar voorgesteld en ook even kort nog de wensen en voorkeuren doorgenomen. Ze vroeg van wat voor soort voetjes ik hield. Ik vertelde aan haar dat ik van schone, maar wel zweterige damesvoeten hou.

Ze zei: "Dat komt goed uit, want ik heb de hele dag gelopen in schoenen". Ook toen ik zei dat ze die het liefste de hele dag nog aan kon houden om ze goed zweterig te houden werd leuk op gereageerd.

Ik merkte dat ik ondertussen met een stijve aan het rijden was, en het feit dat we binnen enkele uren met elkaar in contact zouden komen, maakte het alleen maar mooier.

Er was onderweg veel file en dat ik eventjes later was, was niet erg, maar ik had voor de zekerheid wel een harde deadline met haar afgesproken, want ik wilde haar niet teleurstellen. Ik kwam met het voorstel dat elke minuut dat ik te laat zou komen, dat zij mij een notenkraker mocht geven voor elke minuut te laat. Er was dus haast geboden, haha.

Uiteindelijk kwam ik een paar minuten voor tijd aan, en toen ik aanbelde was ik zelfs twee minuten te vroeg.

Een ontzettend knappe lange dame stond in de deur opening staan. Mooie lange blonde haren in een mooi zwart outfit en vooral sexy hoge zwarte pumps. Ik dacht: "Wauw, wat een prachtige meid". De huiselijke setting en het feit dat ze gelijk een drankje aanbod maakte het aangenaam.

Stella was met haar hakken ongeveer even groot of misschien zelf net iets groter dan ik, wat haar nog dominater maakte.

Ik mocht gaan zitten en voelde mij al redelijk op mijn gemak. Ik merkte dat Stelle duidelijk de baas was en dat beviel mij wel. We hadden even een kort gesprek en ik mcht haar prachtige voeten aanbidden, die nog in haar hoge hakken zaten. Het viel mij gelijk op dat ze toe cleavage heeft. Wat meestal inhoudt dat de dame iets langere tenen heeft, dan een gemiddelde dame. Dit beviel mij erg goed, gezien ik van de langere tenen ben. Maar ik wist nog totaal niet hoe haar voetjes er uit zouden zien, want ik was tot nu toe op goed vertrouwen met haar op voetendate gegaan.

Toen mocht ik gaan dobbelen, bij de even getallen zou ik geluk hebben, en bij de oneven getallen. Op een of andere manier gooide ik steeds even getallen, en mocht ik haar voeten kussen, die nog in haar hakken zaten. Ik begon met het kussen van haar onderbeen en ging toen al snel naar de bovenkant van haar voet. Ik rook al een beetje haar heerlijke voetgeur. Die nog meer tot recht kwam toen ik richting haar toe cleavage gedeelte kwam. De geur van haar teentjes kwamen daar een beetje uit en ik merkte een golf van opwinding door mijn lichaam gaan. Mijn piemel werd al weer een beetje stijf en ik genoot enorm van de geur.

Stella bepaalde wederom op gebiedende wijs dat ik weer mocht gooien met de dobbelsteen.

Na weer een even getal te hebben gegooid, mocht een van haar schoenen uitdoen. Vol spanning schoof ik haar prachtige blanke voet uit haar schoen en ik had heel veel geluk bij wat ik zag. Er kwam namelijk een prachtige voet uit! 🤩

Mooie slanke blanke voeten van maat 40, met lange slanke tenen, mooie teennagels, goede arch, en rood gelakte teentjes. Het deed mij weer eventjes denken toen ik voor het eerst in mijn leven, op mijn 18e verjaardag, de mooie blote voeten van mijn tante van dichtbij zag.

Ik moest aan de voetjes van Stella ruiken, wat ik natuurlijk met alle plezier deed. En ik kon mij niet inhouden en genoot intens van likkend van haar tenen. Heerlijk die verboden smaak! Wat een genot om stella haar teentjes te mogen ruiken en proeven.

Inmiddels had ik nog een keer even gegooid en Stella vond het wel welletjes en ik moest mijn kleren opvouwen en mijn boxer aanhouden. Ondertussen ging ze nu staan, en ik stond ook nog, omdat ik mijn kleren had uitgedaan en aan het opvouwen was.

Toen ik mijn kleren had opgevouwen kreeg ik even een lichte trap van Stella haar andere voet, waar nog een hak om zat, richting mijn ballen.

En terecht, want ik vind dat alle Dommes het recht hebben om een sub/Switch man zonder aankondiging in ieder geval lichtelijk in de ballen mogen trappen.

Het deed niet pijn en zo te zien was dat ook niet de bedoeling van Stella. Heel aangenaam was het natuurlijk ook niet, maar ze had wel een statement gemaakt, zij is de baas, en tevens kon ze hierdoor aftasten in welke mate ik de BDSM/Femdom mate lekker zou vinden.

Ik weet nog wat ze letterlijk zei, namelijk: "Is dat pikje een beetje hard?".

De vraag die nu in mij omging was: "Hoe kan zij het nou weten dat ik slap wat kleiner geschapen ben?". Wellicht een ervaren ballentrapster, haha.

Ondertussen had ik een oneven getal gegooid en ze vond het dat ik klaar was om naar de speelkamer te gaan. Hier kwam de hele avond al een mooie rode lichtkleur vandaan.

Ze rijkte mij een halsband om en merkte direct aan mijn ogen dat ik dat niet fijn vond. En toen vroeg ze:" of toch niet?". toen ik Nee zei was dat prima. En dat stelde mij nog meer gerust. Het was een heerlijk gevoel hoe Stella alles steeds zo goed aanvoelde.

We gingen naar de speelkamer en daar aangekomen zag ik een mooie bed met veel BDSm en fetisjgerelateerde speeltjes. Ik mocht op bed plaatsnemen en haar heerlijke voeten masseren met wat creme.

Ondertussen zei ze met overtuiging dat ik wat minder tand moest gebruiken bij het in de mond nemen van haar voetjes. Aan die tip gaf ik uiteraard gehoor en toen smeerde ik een voetje van haar in met creme. Ik besefte daarmee wel dat haar heerlijke voetengeur daarmee verloren ging, dus ik besloot stiekem ook maar 1 voet in te smeren en zo lang mogelijk van die andere te genieten.

Odnertussen ging Stella liggen en moest aan het voeteneiden (heel toepasselijk) liggen, terwijl zij lekker op bed kon genieten van de massage.

Ondertussen trok zij wat kleren uit en zat ze nog in topje en string. Ze heeft een heerlijk lichaam en haar lange benen straalden ook dominantie uit. Stella was af en toe ook heel eventjes met haar zelf aan het spelen, maar dat was moeilijk te zien, gezien haar lange benen er af en toen voor stonden.

Toen gebeurde het! ik ocht mijn boxer uittrekken en comfortabel op bed liggen, terwijl haar voeten richting mijn stijve pik gleden.

Mijn pik was stijver dan ooit door alle opwinding. Ze had een heerlijke footjob techniek, waar ze haar teentjes aan beide kanten van mijn pik had, en haar teentjes aan ene kant aan de gevoelige plek van mijn eikel zat.

ik hield het niet meer... Terwijl ik haar mooie teentjes over mijn eikel zag glijden ,werd een grote lange straal als eerste uit mijn eikel gelanceerd, die ergens buiten het bed of richting de muur terechtkwam.

Het was een krachtige dikke grote straal.

Ik had mij vanwege Lockotber uit solidariteit niet afgetrokken, dus ik had een behoorlijke voorraadje opgebouwd. Wat ook te merken was, want naast die grote straal begon ik nu ook haar prachtige voeten krachtig onder te spuiten, terwijl ze heerlijk met haar teentjes het gevoelige stukje bij mijn eikel bleef wrijven.

Ik keek haar tijdens de orgasme eventjes aan en zag haar geconcentreerd te werk gaan. Heerlijk hoe ze met haar tenen aan het wrijven was over mijn eikel, terwijl ik maar aan het spuiten bleef.

Toen na ongeveer 15 sec het spuitfestijn was afgelopen, stopte ze met het aftrekken van haar ondergespoten voeten.

Daarna mocht ik nog een 2e keer, waar ik jullie graag in de comments over verder vertel.

Karakter Stella:
Vriendelijke dominante dame, die precies goed aanvoelt wat haar date nodig heeft en goed in het spel met je interacteert. Ze is streng, maar wel fair voor mij als Switch. Je merkt dat zij er ook van geniet. Ook als je aan haar voetjes zit. Ook kletsen met haar is mogelijk in zowel het spel als het voorspel, wat ik persoonlijk fijn vind.

Pluspunten:
•⁠ ⁠mooie verwelkoming
•⁠ ⁠ze neemt op een prettige manier de leiding
•⁠ ⁠Stella heeft zeer getalenteerde tenen
•⁠ ⁠haar voeten waren qua hygiene & geur precies perfect! Ze roken heerlijk zweterig, maar waren wel hygienisch schoon.
•⁠ ⁠een van de beste foot/toejobs ooit
•⁠ ⁠prachtige billen
•⁠ ⁠verrassingen (ik mocht ineens haar kont en schaamstreek ruiken. En billen likken.)
•⁠ ⁠vriendelijk
•⁠ ⁠geruststellend
•⁠ ⁠empatish
•⁠ ⁠weet precies wat een man lekker vindt
•⁠ ⁠spugen op de pik vlak voor het klaarkomen
•⁠ ⁠teasen (ze vingerde haarzelf zelfs een paar seconden)
•⁠ ⁠mooie dame
•⁠ ⁠haar stem
•⁠ ⁠haar dominante voorkomen
•⁠ ⁠het verkennen van grenzen (lichte aftastende balltrap bij het begin)
•⁠ ⁠goede prijs
•⁠ ⁠af en toe vernederende woordjes (pikje, etc.)
•⁠ ⁠de vele foot fetish mogelijkheden
•⁠ ⁠ze onthoudt goed je voorkeuren
•⁠ ⁠geur van haar voeten
•⁠ ⁠toe cleavage
•⁠ ⁠meerdere malen mogen spuiten (2x)
•⁠ ⁠het verplicht moeten aankijken bij het spuiten
•⁠ stopt niet te vroeg na het klaarkomen met het aftrekken
•⁠ ⁠knuffel op het einde

Wat had beter gekund:
Eigenlijk maar 1 dingetje, namelijk dat tijdens de date werd geappt met een klant, die vlak na mij zou komen. Daardoor niet echt aftercare gehad, ondanks de fijne knuffel. En dat voelde een beetje gehaast.

Moment supreme:
De footjob die ik van Stella heb gehad staat in mijn top 3 footjobs ooit. De manier hoe haar teentjes gleden over het gevoelige stukje van mijn eikel was echt subliem! De eerste spermastraal die eruit spoot, spoot behoorlijk ver, zo'n ontzettende orgasme beleefde ik door haar haar getalenteerde tenen.

Conclusie:
Meesteres Stella is een enorme aanrader als je van prachtige voeten houdt met een Femdom touch! Ze is vriendelijk, streng en voelt precies aan wat je wel/niet fijn vindt. Ze heeft zeer getalenteerde tenen, met precies de juiste touch op de eikel

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan