WHEM Meesteres Romee, Nijmegen/Arnhem.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BDSM-Lover

Newbie
4
16/03/24
1
1
Heeft er iemand ervaring met meesteres Romee?

ik probeerde een afspraak ik te planning met de meesteres. Helaas had ze geen plek voor ontvangst.

of ik heb hier overheen gelezen of het stond niet in de advertentie vermeld dat laten we even in de midden.

ik heb een aanbetaling gedaan en ze kon een weekend van september weer ontvangen zei ze.

nu ben ik verder gaan zoeken op andere meesteressen en ik Google altijd het telefoonnummer en foto's even om te kijken hoe betrouwbaar een meesteres is. Hier kwam ik een opmerking tegen dat Romee een oplichter zou zijn. Iemand ervaring met haar?

 
Met haar een sessie gehad! Super leuke meesteres! Kijkt naar oplossingen. Nu heb ik weer bij haar geboekt in dat weekend wanneer ze weer ontvangt! Absoluut geen oplichter. Heeft soms wel ontvang plek en soms niet. Werkt bij de eerste klanten met aanbetalingen, hoef ik nu niet meer te doen! Ook doet ze wel eens duo sessies dit ga ik binnenkort ook doen! Zag dat het dit weekend niet is helaas! Maar ik hou het in de gaten!
 
Als dit al een meesteres is , dan is het wel eentje uit de categorie "amateur of hobby " meesteres. Bijna niet serieus te nemen.

Ook niet de bijdrage #3 in deze thread
 
Met haar een sessie gehad! Super leuke meesteres! Kijkt naar oplossingen. Nu heb ik weer bij haar geboekt in dat weekend wanneer ze weer ontvangt! Absoluut geen oplichter. Heeft soms wel ontvang plek en soms niet. Werkt bij de eerste klanten met aanbetalingen, hoef ik nu niet meer te doen! Ook doet ze wel eens duo sessies dit ga ik binnenkort ook doen! Zag dat het dit weekend niet is helaas! Maar ik hou het in de gaten!
Is altijd wel toevallig dat als de meeste opmerkingen negatief zijn, dat dan de diegene met maar 1 opmerking ( de nieuwe ) dus. Altijd wel positief is. M.a.w. dit kan ik niet serieus nemen
 
Terug
Bovenaan Onderaan