Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWegblijven, daar.Mevrouw Finnurse biedt je een korte sessie van 15 minuten, voor.... 250 euro !!!!
Ze werkt aan 1000 euro per uur !
Daarmee komt ze een béétje in de buurt van Romelu Lukaku bij Chelsea !
Laat ons weten hoe het was....De advertentie en beschrijving van de sessies spraken me aan. Contact opgenomen via Fetlife en mijn eigen touch aan één van de scenario's gegeven. vermits ik er van houd om door jonge Meesteressen gedomineerd te worden lijkt me dit wel wat alhoewel ik door sommige opmerkingen hier begin te twijfelen.
Normaal eind deze week een afspraak, ergens in het openbaar en daarna dien ik hen te volgen na overhandiging van het geld.
De prijs is idd 300 voor beide dames.
Inderdaad, is ze. Was Meesteres Lilith en nu plots Cleo.Luxe/high class slaven gezocht
Ik zoek samen met een andere meesteres slaven die geïnteresseerd zijn in volgende kinks: CBT, vastbinden, zwepen, riemen, goudenold.redlights.be
dit lijkt wel dezelfde ? ze heeft ook dezelfde zweep op op haar foto liggen dan dat die finnurse in haar handen heeft
hoe noemen die profielen ?Inderdaad, is ze. Was Meesteres Lilith en nu plots Cleo.
Heb geannuleerd wegens zware verkoudheid.
op Fetlife hebben beide dames ook een profiel.
Echt bij zulke geldwolven zou er niemand zijn geld moeten achterlaten wat denken die wel dat ze zijn. Misschien van goud ? Zo een mentaliteit niet te doen !!!Luxe/high class slaven gezocht
Gepubliceerd door Dominatrix Cleo (25j) op vrijdag, 25 februari - 15:17
Geverifieerd
Ik zoek samen met een andere meesteres slaven die geïnteresseerd zijn in volgende kinks:
CBT, vastbinden, zwepen, riemen, gouden douches, strapon, spuwen, findom, nipple play, voetfetisj, electro, vernedering, orgasm control, duct tape, billenkoek, cashmeets, findom en kaarsvet.
ben jij het waard om gedomineerd te worden? Doe me een voorstel. Als je niet meer dan 300 euro kan betalen dan ben je onze tijd niet waard
Ik ben de laatste om te gaan kinkshamen en iedereen doet maar wat hij of zij wil. We hebben ons allemaal al wel eens door het hart (of onze piet) laten sturen, maar let toch maar op. Naakt en twee dames voor u op een voor u waarschijnlijk niet gekende plek doet mij enkel denken: dieje wordt bepikt.De professionele ruimte hoeft voor mij niet echt. Vind huiskamer SM wel iets hebben en het tarief voor 2 is een normale prijs toch. Alleen jammer dat het over 45min gaat ipv een uur.
Ik als slaaf naakt en 2 casual ladies die streng zijn daar hou ik wel van.
Inderdaad maar een week geleden was het 1 uur 300 euro en nu is het 45 min 300 euro , maar ze plassen bv al niet allebei ...De professionele ruimte hoeft voor mij niet echt. Vind huiskamer SM wel iets hebben en het tarief voor 2 is een normale prijs toch. Alleen jammer dat het over 45min gaat ipv een uur.
Ik als slaaf naakt en 2 casual ladies die streng zijn daar hou ik wel van.
Heb ik nooit gehad. Zoiets riekt ge vanop mijlen afstand. Wegblijven.Volgens sommige advertenties 300€/30min. Heb geen interesse meer.
Op dit forum mogen wij onze mening geven.Ik vind het jammer dat hier zo geshamed wordt. Er wordt transparant gecommuniceerd en er worden duidelijke afspraken gemaakt. Wie het te duur vindt moet helemaal niet langskomen. Er zijn genoeg meesteressen op deze wereld om aan ieders wensen te voldoen.
Groeten
Meesteres Lilith