WHEM meesteres Cruell / Meesteres Latina / Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
3
03/08/23
0
Op chatbox zie ik regelmatig meesterescruell / Meesteres Latina.

Als ik haar aanspreek verwijs ze door naar haar skype en zeg dan zonder tribute geen afpraak.

Heeft iemand ervaring met deze latina Meesteres meesterescruell?

Ben jij kinky en pervers? Onbedwingbare dwang naar dienen? Dien me NU! Eigen studio in België en Rotterdam. Sessies mogelijk in real, online of op afgesproken locatie (verplaatsen). Sessie mogelijkheden: forced bi, sissyplay, edging, pegging, strap on, beftraining, melkmachine, keyholding, cuckolding, crossdressing en meer

Zie weblink profielpagina:
https://profielen.bdsmgirl.nl/to/Meesterescruell

Er is een app die je kan downloaden die heet foto search. Op die manier kan je een screenshot maken en zoekt die alle foto's die van haar zijn of op haar lijken. Zo kwam ik er achter dat er ook een only fans account van was. Alleen was ik te laat met dat uit te zoeken.

Nee ze is een scammer. Niet doen dus. Ze heeft mij ook gescamd.
ik kreeg haar skype, via chatbox. Daar is het "zonder Tribute geen afspraak" €50,- vooraf via tikkie of paygifcards. En daarna volgde een ontmoeting vertelde ze. Ik ben zover niet gegaan en verder niet meer gepraat. @Gescamd persoon hoe ben je in contact gekomen met haar? hoe ging het bij jou dan? Voor Veel gescamd?

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan