Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Enige tijd geleden was ik bij Medea. Haar semi nonchalante, ongeïnteresseerde houding terwijl ze toch steeds even geil opkeek van haar telefoon als ik langs liep gaven haar toch iets wat me aantrok. Dat had niets geworden als ik me niet tot haar lekkere kleine lijfje en schattige gezicht aangetrokken had gevoeld. Dat speelde zeker mee.

Ik was zelf voor het eerst weer eens bij een dame en bovendien niet nuchter. Ik voelde me daarom wat awkward en zorgde ervoor dat ik niet zelf het gesprek gaande hield. Zij deed dit ook niet dus het was erg stil. Maakt mij niet uit verder, ik kom niet om te praten :')

Ze pijpte me lekker, ging helaas wel met haar lijfje van me af zitten waardoor ik haar niet veel kon aanraken. Omdat ik een beetje onder invloed was waande ik me al snel in de zevende hemel als ik keek hoe mijn pik in haar mondje verdween.

Ik vroeg haar na een tijdje om op haar rug te gaan liggen. Ik zag haar mooie kutje (met lichte beharing) en automatisch dook ik naar beneden om eens te proeven. "Pussy licking is twenty extra", klonk het snel. Dat had ik er niet voor over. Ik pakte haar benen om die omhoog tegen/over mijn schouders te leggen en haar zo te nemen, dit vond ze geen prettig standje, dus haar benen weer naar beneden.

Ik heb heerlijk genoten van in missio haar te neuken en ik had het gevoel naar de maan geschoten te worden. Daar had mijn gebruik meer mee te maken dan haar inzet want dat was zeer minimaal. Wederom maakte mij dat echt niks uit, het uitzicht was er niet minder om want ik vind haar echt aantrekkelijk. Ik had een spetterend kleuren spectacle voor m'n gesloten ogen toen ik bijna schreeuwend klaar kwam.

Het aankleden was nog stunteliger dan het uitkleden, ik zag nog sterretjes en in het donkere kamertje vond ik m'n kleren maar lastig.

Al met al was het een prima ervaring, Medea was vriendelijk maar verder niet perse heel uitnodigend.

Voor mij een van de mooiere meiden en dus zeker wel kans dat ik nog wel eens terug kom

Terug
Bovenaan Onderaan