- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Donderdag 19 augustus afspraak gemaakt bij Maysa. Ik kon om 11 uur langskomen, er waren 2 dames beschikbaar. Om 10:45 aangebeld, een goed uitziende dame, genaamd 'Mee' deed de deur open. Ze viel direct goed in de smaak dus ik hoefde niet te vragen waarom ik geen keus had. Ze sprak perfect nederlands en stelde me gelijk voor naar de kamer te gaan. Daar afgerekend voor een uurtje en na het douchen kon ik gaan liggen, had om b2 b gevraagd. Toen ze haar jurk uitdeed stond mijn kleine sjaak meteen in de opperste stand van paraatheid, wat een heerlijk lijf heeft deze meid. Na een heerlijke oliemassage van de rug en wat geplaag tussen de benen heb ik mij omgedraaid en gevraag of er meer mogelijk was, en dat kon, all-in voor €70,- extra. Dus dat heb ik gedaan, beetje duur maar goed. Daarna werd ik meteen gepijpt en greep ik haar lekker bij haar heerlijke kont, dat vond ze heerlijk om haar daarna in standje 69 heerlijk te beffen. Ze werd er lekker nat van. Het was een zalige verwennerij waarbij ik lekker ben klaargespoten. Zeker een aanrader, ga zeker nog eens terug.